Μεγάλη κινητικότητα υπάρχει τις τελευταίες μέρες στην Θεσσαλονίκη όσο αφορά στο θέμα του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης. Ο δήμος διοργάνωση διημερίδα με το θέμα αυτό και μέσα στα μέτρα που πρότεινε ήταν και η εφαρμογή δακτυλίου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Τόσο ο Νομάρχης, όσο και ο Δήμαρχος (!), αλλά και οι υπόλοιποι φορείς της πόλης, τέθηκαν αντίθετοι στην πρόταση αυτή. Το βασικό επιχείρημα είναι ότι αν τεθεί σε λειτουργία δακτύλιος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τότε ουσιαστικά αποκλείεται η μία πλευρά από την άλλη, καθώς δεν υπάρχει μεγάλος άξονας που να γίνεται ελεύθερα η διακίνηση των οχημάτων (πλην της περιφερειακής). Επίσης, πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι ένα τέτοιο μέτρο θα οδηγήσει στην αύξηση των αυτοκινήτων στο κέντρο και όχι στην μείωση!
Ο Νομάρχης αντιπρότεινε την εκ νέου ρύθμιση των φαναριών καθώς έχουν την ίδια ρύθμιση εδώ και 15 (!) χρόνια και κατηγόρησε ταυτόχρονα τα αρμόδια υπουργεία για κωλυσιεργία στο θέμα αυτό και για την μη εκχώρηση των αρμοδιοτήτων διαχείρισης των κυκλοφοριακών παραμέτρων της πόλης στον δήμο ή την νομαρχία.
Τέλος, έντονα είναι τα παράπονα των πολιτών αλλά και των αρμοδίων ότι όλες οι συζητήσεις και οι μελέτες γίνονται με βάση τα στοιχεία και τις μελέτες που συγκεντρώθηκαν το 2000 και πλέον δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.