Η NEC παρουσίασε μία πειραματική διαφημιστική πινακίδα, η οποία εντοπίζει το φύλλο και την ηλικία (κατά προσέγγιση) αυτού που την κοιτάει και προβάλει την κατάλληλη για αυτόν διαφήμιση!
Πρόκειται για μία οθόνη πλάσματος 50 ιντσών η οποία παρουσιάζεται στην ετήσια έκθεση τηλεοπτικού δικτύου Fuji που λαμβάνει χώρα στο Τόκιο. Πάνω στην οθόνη υπάρχει μία κάμερα η οποία εντοπίζει αυτούς που την κοιτάνε και σε πραγματικό χρόνο αναγνωρίζει αν είναι άνδρας ή γυναίκα, καθώς και την ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκει.
Επίσης, δίπλα από την οθόνη υπάρχει μία ειδική συσκευή στην οποία μπορούν οι περαστικοί να πλησιάσουν το κινητό τους και να λάβουν πληροφορίες για το διαφημιζόμενο προϊόν καθώς και άλλες παρόμοιες διαφημίσεις!
Τέλος, ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι με αυτό το τρόπο οι διαφημιστές μπορούν να καταλάβουν αν οι διαφημίσεις τους τραβάνε την προσοχή του κόσμου ή όχι!
Τ συστήματα στοχευμένης διαφήμισης ξεφεύγουν από τον χώρο του ίντερνετ και μπαίνουν στην πραγματική ζωή. Είναι αυτός λόγος να φοβόμαστε ότι θα κατακλυστούμε από ακόμα περισσότερες διαφημίσεις και κατ’ επέκταση από την καταναλωτική μανία ή είναι ένας καλός τρόπος για να βλέπουμε μόνο τις διαφημίσεις που μας ενδιαφέρουν από τα εκατομμύρια που υπάρχουν;
[via]