Όπως φαίνεται από τις τελευταίες εξελίξεις, στην εταιρία Hutchison από το Χονγκ Κονγκ θα περάσει ο σταθμός διακίνησης κοντέινερ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Με βάση τα τωρινά δεδομένα, η κοινοπραξία με επικεφαλής την κινεζική εταιρία προσφέρει για την έκτη προβλήτα και για τα επόμενα 30 χρόνια 543 εκατομμύρια ευρώ, αλλά και χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 489 εκατομμυρίων ευρώ. Οι άλλες δύο υποψήφιες προσφορές ήταν κατά πολύ χαμηλότερες.
Το δοικιτικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένως Θεσσαλονίκης θα συνεδριάσει την ερχόμενη βδομάδα και επισημοποιήσει την απόφαση. Πάντως, σύμφωνα με δηλώσεις του Γιάννη Τσάρα, διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, το τίμημα είναι απολύτως ικανοποιητικό καθώς οι ίδιοι περίμενα αρκετά μικρότερες προσφορές.
Πλέον, το βάρος πέφτει στις συνομιλίες με τους εργαζόμενους ώστε να ρυθμιστούν εργασιακά και οικονομικά θέματα και να προχωρήσει η υλοποίηση της ενοικίασεις αλλά και των επενδύσεων.
Τέλος, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Γιώργος Βουλγαράκης, φήλωσε πως με την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου και τις παράλληλες δρατηριότητες που θα αναπτυχθούν, η Θεσσαλονίκη δε θα είναι πια ένα μικρό λιμάνι που θα εξυπηρετεί εσωτερικές ανάγκες αλλά ένας λιμενικός κόμβος μεταξύ ανατολής και δύσης, πύλη του διεθνούς εμπορίου για τις χώρες των Βαλκανίων αλλά και ολόκληρης της ανατολικής Ευρώπης.
[via: Αγγελιοφόρος 23/07/2008, σελίδα 33]
One Comment
ectoras
arga to katalave o voulgarakis kai i kivernisi pou tosa xronia exoun tin skouria na kiriarxei sto limani kai tous ipoloipous valkanious na mas peripaizoun pou ena toso stratigiko limani to exoume egatalipsei.