Καταστροφικό αποδείχτηκε το Grand Prix της Σιγκαπούρης για την Ferrari, παρόλο που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Massa, Hamilton και Raikkonen έκαναν πολύ καλή εκκίνηση και αμφότεροι κράτησαν τις θέσεις τους.
Ωστόσο, όλα άλλαξα μερικούς γύρους αργότερα μετά από τραγικό λάθος στα Pit της Ferrari. O Massa μπήκε για να ανεφοδιαστεί, το πράσινο φως άναψε για να φύγει ωστόσο η αντλία δεν είχε αποσυνδεθεί ακόμα από το μονοθέσιο με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές, πανικός και τραυματισμοί στα pit. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα, όλα άλλαξαν, ο Massa βρέθηκε τελευταίος και ο team mate του 15ος!
Ο αγώνας δεν έκρυβε ιδιαίτερες εκπλήξεις μετά από αυτό και τελικά βρήκε νικητή τον Ισπανό Fernano Alonso με Renault, ο οποίος πριν την έναρξη του αγώνα δήλωσε πως για να κερδίσει ξεκινώντας από την 15η θέση, πρέπει να έχουμε 12-13 εγκαταλείψεις, το αυτοκίνητο ασφαλείας και ένα θαύμα! Μάλλον θα πάει να παίξει λόττο μετά…
Από εκεί και πέρα, δεύτερος τερμάτισε ο Niko Rosberg και τρίτος ο Lewis Hamilton, 13ος ο Massa, ενώ ο Raikkonen φρόντισε να ρίξει το μονοθέσιό του πάνω στον τοίχο μερικούς γύρους πριν το τέλος και ενώ ήταν μέσα στην βαθμολογούμενη οκτάδα! Ο Φιλανδός έχει να τερματίσει σε αγώνα από τις αρχές του Αυγούστου.
Πάντως, πολλά είναι τα παράπονα των οδηγών και των ομάδων για την οργάνωση του grand prix στην Σιγκαπούρη. Εκτός από τις βελτιώσεις που ζήτησαν χθες οι οδηγοί σε πολλά σημεία ήταν ελλιπής η αντίδραση των διοργανωτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα κατά την έξοδο του Sutil όπου ένας υπάλληλος του Grand Prix σκούπιζε τα θραύσματα μέσα στον αγωνιστικό δρόμο με τα μονοθέσια να περνάνε εκατοστά δίπλα του με 150 χιλιόμετρα την ώρα περίπου.
Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Ιαπωνία στις 12 Οκτωβρίου, όπου εκεί πλέον μετατοπίζεται όλο το ενδιαφέρον τόσο για το πρωτάθλημα των οδηγών (7 οι βαθμοί της διαφοράς μεταξύ Hamilton και Massa), όσο και για αυτό των κατασκευαστών (1 βαθμός διαφορά μεταξύ. McLaren και Ferrari). Ακολουθούν παρακάτω οι βαθμολογίες του αγώνα και των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 61 | Winner | 15 | 10 |
2 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 61 | +2.9 secs | 8 | 8 |
3 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 61 | +5.9 secs | 2 | 6 |
4 | 12 | Timo Glock | Toyota | 61 | +8.1 secs | 7 | 5 |
5 | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 61 | +10.2 secs | 6 | 4 |
6 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 61 | +11.1 secs | 9 | 3 |
7 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 61 | +16.3 secs | 14 | 2 |
8 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 61 | +18.4 secs | 10 | 1 |
9 | 16 | Jenson Button | Honda | 61 | +19.8 secs | 12 | |
10 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 61 | +26.9 secs | 5 | |
11 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 61 | +27.9 secs | 4 | |
12 | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 61 | +29.4 secs | 17 | |
13 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 61 | +35.1 secs | 1 | |
14 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 61 | +43.5 secs | 20 | |
15 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 57 | +4 Laps | 3 | |
Ret | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 50 | +11 Laps | 11 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 49 | +12 Laps | 19 | |
Ret | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 29 | +32 Laps | 13 | |
Ret | 17 | Rubens Barrichello | Honda | 14 | +47 Laps | 18 | |
Ret | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 13 | +48 Laps | 16 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 84 |
2 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 77 |
3 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 64 |
4 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 57 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 56 |
6 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 51 |
7 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 38 |
8 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 27 |
9 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 26 |
10 | Timo Glock | German | Toyota | 20 |
11 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 20 |
12 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 17 |
13 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 13 |
14 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 11 |
15 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 9 |
16 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 8 |
17 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 4 |
18 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | McLaren-Mercedes | 135 |
2 | Ferrari | 134 |
3 | BMW Sauber | 117 |
4 | Renault | 51 |
5 | Toyota | 46 |
6 | STR-Ferrari | 31 |
7 | Red Bull-Renault | 26 |
8 | Williams-Toyota | 25 |
9 | Honda | 14 |
7 Comments
asynadak (asynadak)
New blog post: Formula 1: Singapore: Καταστροφή για την Ferrari http://tinyurl.com/43wu4w
GritZ
Ιδανικά για το Νάντο! Αλόνσο στη Ρενό ανήκεις!!
asynadak
Τυχερός μέσα στην ατυχία του ήταν ο Νάντο! Χθες δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στις κατατακτήριες και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την 15η θέση, ενώ σήμερα γίνανε τα πάντα για να κερδίσει!
giorgos
pedia pantos 8a stilo e-mail stin ferrari k na paraponi8o na balune ena lolipop .
Exi 2 agones pu 8a kerdize i esto 8a eperne pio pollus pontus an den gonotan ta la8i me to ilektroniko sistima k tr 8a itan protoi k kataskevaston k odigon k malista me diafora .
ti na kanume omos fetos olo atixia kai parusia la8on apo tin ferrari
asynadak
Όντως πολλές ατυχίες για την Ferrari και αρκετά λάθη (ανθρώπινα και μηχανικά). Πάντως, είναι μέσα στο κόλπο και στους κατασκευαστές και στους οδηγούς…
Για να δούμε τι θα γίνει!
PanosS
ho ho ho
pirazei pou ego gelao xerekaka ?
asynadak
Πειράζει 🙂