Οι εκπλήξεις που αναμέναμε στην φετινή χρονιά επιβεβαιώθηκαν ήδη από τις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς στην Αυστραλία. Βέβαια, για να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον αυριανό αγώνα, ωστόσο η ιστορία λέει ότι η Brawn GP είναι η πρώτη ομάδα στην ιστορία της Formula 1 (μετά την εργοστασιακή της Mercendez Benz) που κερδίζει την Pole Position στον πρώτο αγώνα της ιστορίας της!
Η ιστορία έχει ότι τα μονοθέσια που ήταν υπό αμφισβήτηση και τέθηκαν κάτω από τον έλεγχο της FIA τις προηγούμενες μέρες, κέρδισαν σχεδόν όλες τις πρώτες θέσεις! Το 1-2 ήταν σχεδόν δεδομένο για την Brawn με τελικό νικητή τον Μπάτον και δεύτερο τον Μπαρικέλο. Τρίτος ήρθε ο Φέτελ με Red Bull Racing και τέταρτος ο Kubica με BMW.
Οι περσινοί ισχυροί δεν ξέρουν που να κρυφτούν! Ο Felippe Massa τερμάτισε έβδομος, ενώ ο έτερος οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen, μόλις ένατος. Ο Alonso έκανε τον δωδέκατο καλύτερο χρόνο με την Renault του, ενώ ο Kovalainen με McLaren τερμάτισε δέκατος τέταρτος. Για τον Hamilton ούτε λόγο, καθώς ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν κατάφερε καν να τερματίσει στις κατατακτήριες του Σαββάτου, εξαιτίας ενός μηχανικού προβλήματος. Έτσι, αύριο θα ξεκινήσει από την δέκατη πέμπτη θέση του Grid.
Πλέον, όλοι αναμένουμε τον αυριανό αγώνα (09.00 ώρα Ελλάδος) που θα δώσει πολλές απαντήσεις ως προς τον φετινό συσχετισμό των δυνάμεων. Πάντως, οι ομάδες που κατήγγειλαν τον σχεδιασμό των διαχυτών της Brawn GP, της Toyota και της Red Bull Racing, σκοπεύουν να επιμείνουν και να ασκήσουν έφεση στην αρχική απόφαση της FIA, η οποία έκρινε νόμιμο (σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς) το σχεδιασμό των διαχυτώ. Ωστόσο, σε μία τέτοια περίπτωση η τελική απάντηση θα βγει μετά από το τρίτο Grand Prix!
Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα αποτελέσματα του Σαββάτου.
Pos | No | Driver | Team | Q1 | Q2 | Q3 | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Jenson Button |
Brawn-Mercedes |
1:25.211 | 1:24.855 | 1:26.202 | 19 |
2 | 23 | Rubens Barrichello |
Brawn-Mercedes |
1:25.006 | 1:24.783 | 1:26.505 | 21 |
3 | 15 | Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:25.938 | 1:25.121 | 1:26.830 | 21 |
4 | 5 | Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:25.922 | 1:25.152 | 1:26.914 | 19 |
5 | 16 | Nico Rosberg |
Williams-Toyota |
1:25.846 | 1:25.123 | 1:26.973 | 21 |
6 | 10 | Timo Glock |
Toyota |
1:25.499 | 1:25.281 | 1:26.975 | 19 |
7 | 3 | Felipe Massa |
Ferrari |
1:25.844 | 1:25.319 | 1:27.033 | 21 |
8 | 9 | Jarno Trulli |
Toyota |
1:26.194 | 1:25.265 | 1:27.127 | 20 |
9 | 4 | Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:25.899 | 1:25.380 | 1:27.163 | 21 |
10 | 14 | Mark Webber |
RBR-Renault |
1:25.427 | 1:25.241 | 1:27.246 | 20 |
11 | 6 | Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:25.827 | 1:25.504 | 14 | |
12 | 7 | Fernando Alonso |
Renault |
1:26.026 | 1:25.605 | 12 | |
13 | 17 | Kazuki Nakajima |
Williams-Toyota |
1:26.074 | 1:25.607 | 16 | |
14 | 2 | Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:26.184 | 1:25.726 | 15 | |
15 | 1 | Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:26.454 | no time | 5 | |
16 | 12 | Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:26.503 | 10 | ||
17 | 8 | Nelsinho Piquet |
Renault |
1:26.598 | 12 | ||
18 | 21 | Giancarlo Fisichella |
Force India-Mercedes |
1:26.677 | 10 | ||
19 | 20 | Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:26.742 | 9 | ||
20 | 11 | Sebastien Bourdais |
STR-Ferrari |
1:26.964 | 10 |
10 Comments
gxxshumi
rezili fetos i megales omades..
alla den nmz na ine tetia xiroteravsi ,, i veltiosi apo tis alles..
kati allo prepi na pezi..
pantos kalo 8a itan na dume kanena statistiko ton xronon se sxesi me allo etos..
asynadak
Δεν θα καταλάβεις πολλά από τα στατιστικά προηγούμενων ετών, γιατί τα μονοθέσια είναι φτιαγμένα σχεδόν από την αρχή με βάση τους νέους κανονισμούς. Οπότε οι χρόνοι δεν έχουν τόση αξία. Άσε που αν δεις τους χρόνους, όλα παίχτηκαν στο μισό δευτερόλεπτο (ακόμα και η 7η θέση του Massa).
Εγώ πιστεύω ότι είναι πλασματικοί αυτοί οι χρόνοι και πως οι πρώτες ομάδες (Brawn, Red Bull, Toyota) θα πάνε για 3 pit stop, ενώ οι άλλοι για 2.
asynadak
Οι εξελίξεις στον αγώνα της Αυστραλίας συνεχίζονται:
* Τελευταίες θα ξεκινήσουν οι Toyota γιατί η πίσω αεροτομή τους κρίθηκε παράνομη μετά από έλεγχο.
* Πέντε θέσεις ποινή έφαγε ο Hamilton επειδή άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων. Ωστόσο, αντί για 20ος θα ξεκινήσει 18ος εξαιτίας των ποινών στις Toyota.
asynadak
Πάντως, πέρα από τα φορτία καυσίμου, μεγάλο ρόλο θα παίξει και το KERS στον αυριανό αγώνα. 80 περίπου ίπποι επιπλέον(“δώρο από τον Θεό”) για 6,6 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρω κάνουν την διαφορά και μόνο 4 ομάδες έχουν αυτή τη πολυτέλεια.
Για να δούμε… Εσείς τι λέτε; ποιες είναι οι προβλέψεις σας για αύριο?
kimi
ti problepsis re si…
exo mini M@LAKAS….
gxxshumi
popo tora 8a iine akoma pio ore, 8a ine antagonistika..
oso gia tis 2 toyota exo diavasi oti k i brawn k wiliams exun tin idia peripu aerotomi k 8a exetasti an ine stus kanones mexri tus 3 protus agones…
kimi
ta brawn exoyn ta perisotera kausima stin 8da…
gxxshumi
episis apo oti diavasa afti i aerotomi mpori na kamptete elef8era k etsi na min epireazete poli apo ton aera ,, k etsi na kerdizi antistasi se sxesi me ta alla aerodinamika komatia…
kimi
pies tous to ema agori mou
gxxshumi
re sis ti agonas itan aftos??
ola ta xe..
alla adiko p o hamilton termatise 4os den tu axize ka8olu….