Η έκπληξη επιβεβαιώθηκε και στον κανονικό grand prix της Αυστραλίας όπου μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα και 58 γύρους οι δύο Brawn GP τερμάτισαν στις δύο πρώτες θέσεις με τον Button νικητή και τον Barichello δεύτερο! Την τριάδα συμπλήρωσε ο Hamilton εκμεταλλευόμενος τόσο την πολύ καλή στρατηγική της ομάδας του, όσα και τα αλλεπάλληλα δώρα των προπορευόμενων μονοθεσίων.
Ο αγώνας άρχισε με τους χειρότερους οιωνούς για τον Rubens Barichello και την μία Brawn GP καθώς στην εκκίνηση ο Βραζιλιάνος ήταν τραγικά αργός (επειδή κόλλησε η νεκρά στο κιβώτιο ταχυτήτων του), χάνοντας πολλές θέσεις και σαν να μην έφτανε αυτό φρόντισε στην πρώτη στροφή να ρίξει το μονοθέσιό του πάνω σε άλλα που προπορεύονταν με αποτέλεσμα να βγάλει εκτός αγώνα τον Kovalainen και να στείλει στα pit τον εαυτό του και μερικούς ακόμα πιλότους!
Ο Felipe Massa εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την ευκαιρία και από την έβδομη θέση πετάχτηκε με την μία στην τρίτη όπου και έμεινε για αρκετή ώρα. Κάτι παρόμοιο έκανε και ο Raikkonen ο οποίος από ένατος βρέθηκε πέμπτος, κάνοντας σάντουιτς τον Kubica με την BMW του.
Ο αγώνας εξελισσόταν όμορφα και ωραία με το μόνο ενδιαφέρον στον Lewis Hamilton ο οποίος από την 18η θέση άρχισε να προσπερνάει τους πάντες και τα πάντα. Κάποια στιγμή, ο Nakajima έριξε το μονοθέσιό του στον τοίχο (επιβεβαιώνοντας όσους θεωρούν την παρουσία του στην Formula 1 καταχρηστική). Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, οι συσχετισμοί άλλαξαν και ο αγώνας άρχισε από το μηδέν.
Λίγο αργότερα οι δύο ferrari εγκατέλειψαν με μηχανικό πρόβλημα ενώ η φάση του αγώνα έγινε στον 55ο γύρο όταν ο τρίτος Kubica επιχείρησε να περάσει τον δεύτερο Vettel με αποτέλεσμα να βρεθούν και οι δύο με τα μονοθέσιά τους κατεστραμμένα και με μηδέν βαθμούς στο ενεργητικό τους. Νικητής από αυτή την κοκορομαχία ο Barichello ο οποίος παρά την κακή του εκκίνηση κατάφερε να φτάσει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Ο επόμενος αγώνας είναι στην Μαλαισία στις 5 Απριλίου, στις 12.00 ώρα Ελλάδος. Για να δούμε, θα συνεχίσουν την εκπληκτική του φόρμα οι Brawn GP ή θα αλλάξουν τα δεδομένα;
Ακολουθούν αναλυτικά οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών καθώς και αυτή του συγκεκριμένου Grand Prix.
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 58 | 1:34:15.784 | 1 | 10 |
2 | 23 | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 58 | +0.8 secs | 2 | 8 |
3 | 1 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 58 | +2.9 secs | 18 | 6 |
4 | 10 | Timo Glock | Toyota | 58 | +4.4 secs | 19 | 5 |
5 | 7 | Fernando Alonso | Renault | 58 | +4.8 secs | 10 | 4 |
6 | 16 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 58 | +5.7 secs | 5 | 3 |
7 | 12 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 58 | +6.0 secs | 13 | 2 |
8 | 11 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 58 | +6.2 secs | 17 | 1 |
9 | 20 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 58 | +6.3 secs | 16 | |
10 | 6 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 58 | +7.0 secs | 9 | |
11 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Mercedes | 58 | +7.3 secs | 15 | |
12 | 9 | Jarno Trulli | Toyota | 58 | +26.6 secs | 20 | |
13 | 14 | Mark Webber | RBR-Renault | 57 | +1 Lap | 8 | |
14 | 15 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 56 | Accident | 3 | |
15 | 5 | Robert Kubica | BMW Sauber | 55 | Accident | 4 | |
16 | 4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 55 | Differential | 7 | |
Ret | 3 | Felipe Massa | Ferrari | 45 | Nosecone | 6 | |
Ret | 8 | Nelsinho Piquet | Renault | 24 | Spin | 14 | |
Ret | 17 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 17 | Accident | 11 | |
Ret | 2 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 0 | Accident damage | 12 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Jenson Button | British | Brawn-Mercedes | 10 |
2 | Rubens Barrichello | Brazilian | Brawn-Mercedes | 8 |
3 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 6 |
4 | Timo Glock | German | Toyota | 5 |
5 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 4 |
6 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 3 |
7 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 2 |
8 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 1 |
9 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 0 |
10 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 0 |
11 | Giancarlo Fisichella | Italian | Force India-Mercedes | 0 |
12 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 0 |
13 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 0 |
14 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 0 |
15 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 0 |
16 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 0 |
17 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 0 |
18 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 0 |
19 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Brawn-Mercedes | 18 |
2 | McLaren-Mercedes | 6 |
3 | Toyota | 5 |
4 | Renault | 4 |
5 | Williams-Toyota | 3 |
6 | STR-Ferrari | 3 |
7 | Force India-Mercedes | 0 |
8 | BMW Sauber | 0 |
9 | RBR-Renault | 0 |
10 | Ferrari | 0 |
5 Comments
kimi
piasame pato…
to dikastirio gia tous diaxites einai stis 14 kai etsi paei k o epomenos agonas
bullpoz
Ο trulli εφαγε ποινη 20sec για προσπερασμα στον hammilton με to safety car εντος …γι αυτο εχασε την τριτη θεση και επεσε στην 12
gxxshumi
o vettel pini 50.000 dolaria…
demi
Γιατί μου φαίνετα λίγο βλακεία η Φόρμουλα φέτος? Καλά ήταν και ο πρώτος αγώνας αλλά μου φαίνεται ότι άλλαξαν αρκετά πράγματα!! Όλα για τα λεφταααα γίνονται!!!!!!!!
Το μόνο καλό νομίζω είναι ότι παρά τις διαφημίσεις, ο αγώνας συνεχίζεται στο παραθυράκι και δεν περιμένουμε σαν τρελλοί να δούμε τις εξελίξεις μόλις αρχίζει πάλι η εκπομπή…όπως τις άλλες φορές που μας είχαν πρήξει με τις διαφημίσεις, περισσότερο αυτές βλέπαμε παρά τον αγώνα!!!
asynadak
Όντως αυτό που δείχνει τον αγώνα ακόμα και στις διαφημίσεις είναι πολύ ωραίο, αν και δεν καταλαβαίνεις και πολλά τόσο μικρό που είναι (θα μου πεις, αν πάρεις οθόνη 80 ιντσών μια χαρά θα φαίνεται).
Σίγουρα είναι νωρίς για να πούμε αν μας αρέσει ή όχι. Μπορεί να έχασε η Ferrari, αλλά δεν το βάζουμε κάτω!
Ενδεχομένως οι νέοι κανονισμοί να είναι για καλό…