Το Gran Prix της Μαλαισίας διεκόπη ενώ απέμεναν περίπου 24 γύροι για την καρό σημαία. Η τροπική καταιγίδα που έπληξε την πίστα της Formula 1 και την ευρύτερη περιοχή ήταν τόσο δυνατή που ήταν απαραίτητη η χρήση κουπιών για να κινούνται τα μονοθέσια.
Έτσι, αναγκαστικά έκαναν την εμφάνισή τους οι κόκκινες σημαίες οι οποίες σημαίνουν άμεση διακοπή του αγώνα. Ο αγώνας είναι αρκετά δύσκολο να ξανά ξεκινήσει, γιατί πέρα από την βροχή υπάρχει και το περασμένο της ώρας με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι μικρή.
Την στιγμή της διακοπής, πρώτος ήταν ο Jason Button με Brawn GP, δεύτερος ο Timo Glock με Williams Toyota και τρίτος ο Heidfeld με BMW.
Επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί το 75% του αγώνα, ο κανονσιμός ορίζει ότι αν διακοπή οριστικά, οι πρώτοι 8 θα πάρουν τους μισούς βαθμούς που θα δικαιούνταν!
Ενημέρωση:
Τελικά διεκόπη οριστικά ο αγώνας. Το επόεμνο Gran Prix θα διεχαθεί στην Κίνα την Κυριακή του Πάσχα (19 Απριλίου). Ο αγώνας της Κίνας θα έχει ενδιαφέρον, καθώς είναι πιθανό κάποιες ομάδες να έχουν εγκαταστήσει ως τότε τον διπλό διαχύτη, αφού ξεκαθαριστεί η νομιμότητά του την Μεγάλη Τρίτη!
Ακολουθούν οι αναλυτικές βαθμολογίες των πρωταθλημάτων, αλλά και του αγώνα:
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 22 | Jenson Button | Brawn-Mercedes | 31 | Winner | 1 | 5 |
2 | 6 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 31 | +22.7 secs | 10 | 4 |
3 | 10 | Timo Glock | Toyota | 31 | +23.5 secs | 3 | 3 |
4 | 9 | Jarno Trulli | Toyota | 31 | +46.1 secs | 2 | 2.5 |
5 | 23 | Rubens Barrichello | Brawn-Mercedes | 31 | +47.3 secs | 8 | 2 |
6 | 14 | Mark Webber | RBR-Renault | 31 | +52.3 secs | 5 | 1.5 |
7 | 1 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 31 | +60.7 secs | 12 | 1 |
8 | 16 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 31 | +71.5 secs | 4 | .5 |
9 | 3 | Felipe Massa | Ferrari | 31 | +76.9 secs | 16 | |
10 | 11 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 31 | 15 | ||
11 | 7 | Fernando Alonso | Renault | 31 | 9 | ||
12 | 17 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 31 | 11 | ||
13 | 8 | Nelsinho Piquet | Renault | 31 | 17 | ||
14 | 4 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 31 | 7 | ||
15 | 15 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 30 | +1 Lap | 13 | |
16 | 12 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 30 | +1 Lap | 20 | |
17 | 20 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 30 | +1 Lap | 19 | |
18 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Mercedes | 29 | +2 Laps | 18 | |
Ret | 5 | Robert Kubica | BMW Sauber | 1 | +30 Laps | 6 | |
Ret | 2 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 0 | +31 Laps | 14 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Jenson Button | British | Brawn-Mercedes | 15 |
2 | Rubens Barrichello | Brazilian | Brawn-Mercedes | 10 |
3 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 8.5 |
4 | Timo Glock | German | Toyota | 8 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 4 |
6 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 4 |
7 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 3.5 |
8 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 2 |
9 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 1.5 |
10 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 1 |
11 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 1 |
12 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 0 |
13 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 0 |
14 | Giancarlo Fisichella | Italian | Force India-Mercedes | 0 |
15 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 0 |
16 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 0 |
17 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 0 |
18 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 0 |
19 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Brawn-Mercedes | 25 |
2 | Toyota | 16.5 |
3 | BMW Sauber | 4 |
4 | Renault | 4 |
5 | Williams-Toyota | 3.5 |
6 | STR-Ferrari | 3 |
7 | RBR-Renault | 1.5 |
8 | McLaren-Mercedes | 1 |
9 | Force India-Mercedes | 0 |
10 | Ferrari | 0 |
8 Comments
Ανώνυμος
vlepw angel exeis amesi enimerwsi… ase re ti vroxi itan auti…kala ekanan kai to diekopsan giati 8a tous mazevame olous apo ta xwrafia!!!! sta prwta 2 g.p. ta vrikan skoura oi ”megaloi”… afou to megalo mualo tis f1 einai o ross brown..
asynadak
Οι μεγάλοι όντως τα βρήκαν σκούρα στα πρώτα GP. Να δούμε τι θα συμβεί από το Gran Prix της Κίνας που υποτίθεται ότι κάποιοι θα έχουν έτοιμο τον διπλό διαχύτη!
autoblog.gr
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα φέτος μου αρέσει πάρα πολύ το πρωτάθλημα! (αν και είμαι tifosi ως το κόκκαλο!!!)
Αυτό που ήθελε να πετύχει ο γερο bernie το πέτυχε μιας και υπάρχουν γενικές ανακατατάξεις αλλά και προσπεράσματα! Σίγουρα μετά το GP της Κίνας οι διαφορές θα μειωθούν αλλά και πάλι πλέον είναι πολλές οι ομάδες που φαίνεται ότι θα πάνε καλά. Αρκεί μόνο να μπορέσουν να βελτιώσουν τα μονοθέσια τους κατά την διάρκεια της χρονιάς ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές (πράγμα δεδομένο για τις μεγάλες, Ferrari, McLaren etc όπου θα χώσουν πολλά εκατομμύρια € ώστε να επανακτήσουν το χαμένο και πληγωμένο γόητρο τους. Για να δούμε !!!!
asynadak
Σίγουρα έχει περισσότερο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όταν είναι πιο ανταγωνιστικό. Αντί για να βλέπουμε μόνο Ferrari και McLaren βλέπουμε και άλλες ομάδες να πρωταγωνιστούν και να διεκδικούν.
Απλά, για εμένα οι κανονισμοί έχουν εξισώσει τα πάντα και ουσιαστικά δεν αφήνουν τις ομάδες να έχουν κάποιο πλεονέκτημα. Όλες οι ομάδες τείνουν να έχουν ακριβώς το ίδιο μονοθέσιο!
kimi
are ferrari xaxaxaxaa to exoun xasi entelos….ante pao na fao kanena pagotaki…
Βασίλης
διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με τον δίσκο διαχύτη που θέλουν να εγκαταστήσουν και οι άλλες ομάδες. Σύμφωνα με το άρθρο, η αλλαγή αυτή ενδεχομένως να βελτιώσει τους χρόνους των ομάδων έως και κατά ένα δευτερόλεπτο τον γύρο. Οι ομάδες ξοδεύουν 20 εκατομμύρια ευρώ για να κερδίσουν 1 δευτερόλεπτο τον γύρο. Μιλάμε για τεράστια ποσά εδώ!
Pingback: Newsfilter » Όλα τα Gran Prix που έχουν διακοπή στην ιστορία της F1
Maxplace
Πράγματι το πρωτάθλημα φέτος είναι διαφορετικό με τις μεγάλες ομάδες να ακολουθούν και την αγωνία να μεγαλώνει. Έμεινα με την όρεξη στη Μαλαισία…Όλα τα λεφτά ήτανε η εικόνα της Ferrari να κυκλοφορεί μέσα στη νερό-πίστα. Ήταν πολύ το νερό για τα μονοθέσια, εκτός αν τα ψηλώναν!! Βρίσκανε εύκολα κάτω στο νερό που είχε μαζευτεί και από μονοθέσια μετατρεπόταν σε….βάρκες. Ο διπλός διαχύτης μάλλον κάνει τη διαφορά στη Brawn και σε όποιο άλλο μονοθέσιο τον έχει. Σίγουρα κάποιοι στη Ferrari θα το έχουν σκεφτεί ξανά που τον άφησαν να φύγει και από τότε τα λάθη στη στρατηγική τους κοστίζουν.
Φιλικά
Max