About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

9 Comments

  1. 1

    asynadak (asynadak)

    Κι άλλες ομάδες ετοιμάζουν τον “διπλό διαχύτη” στην Formula 1. Για να δούμε!!! https://www.newsfilter.gr/2009/04/03/ta-nea-tis-formula-1/

    Reply
  2. 2

    kimi

    diladi to 1/3 tis xronias katasrafike…

    Reply
    1. 2.1
      asynadak

      asynadak

      Γιατί το 1/3? Τρεις στους 17 αγώνες είναι σχεδόν το 1/6!

      Πάντως, στα δοκιμαστικά τα σημερινά οι Ferrari έκαναν το 1-2 με τον Kimi πρώτο και τις υπόλοιπες ομάδες να κοιτάνε με κιάλια (υπερβολή).

      Reply
  3. 3

    kimi

    kitakse den ksero ti akrivos ine i diaxites…ala nomizo tha theli kapio xrono gia na sinithisoun to sxedon kenourio monothesio…

    etsi t”agori mou…

    Reply
    1. 3.1

      autoblog.gr

      kimi μπορείς να διαβάσεις ένα κατατοπιστικό άρθρο (θέλω να πιστεύω) για τους διαχύτες

      http://www.autoblog.gr/2009/03/27/formula-1-difuser-matters/

      asynadak keep bloging!!!!! good job!

      Reply
  4. Pingback: Newsfilter » Formula 1: Malaysia: Διεκόπη ο αγώνα εξαιτίας της βροχής

  5. 4

    Maxplace

    http://www.geeksalad.ca/wp-content/uploads/2009/03/mclaren_diffuser.jpg
    O διαχύτης είναι κάτω από το κόκκινο φως που ανάβει όταν η ορατότητα δεν είναι καλή. Είναι στο κάτω μέρος του πατώματος του μονοθεσίου και σκοπός του είναι να ελέγξει όσο γίνεται καλύτερη τη ροή του αέρα που περνάει κάτω – πίσω μέρος του μονοθεσίου ώστε όταν βγαίνει να μην επηρέραζει το μονθέσιο από τα λίγα που γνωρίζω. Βοηθάει στο κράτημα του μονοθεσίου και ο διπλός διαχύτης βοηθάει ακόμη περισσότερο. Η ομάδες με μονό διαχύτη έχουν φτιάξει την αεροδυναμική και το ζύγισμα του μονοθεσίου βασισμένες σε αυτόν. Αν βάλουν διπλό θα πρέπει να επανεξετάσουν την αεροδυναμική του μονοθεσίου και το ζύγισμά του και όλες γενικά τις ρυθμίσεις (ανάρτηση, πιέσεις στα ελαστικά, κατανομή βάρους κλπ) γιατί σε ένα μονοθέσιο φόρμουλας ένα, η παραμικρή αλλαγή θέλει πολύ προσοχή. Δε θέλω να βάλω στο μυαλό μου θεωρίες συνωμοσίας, πάντως η σύμπτωση της ομάδας του brawn που έχει ανάγκη για χορηγούς με τη χρήση του διπλού διαχύτη που έκανε το μονοθέσιο να έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα (με νίκες που φέρανε χορηγούς και χρήματα) σε σχέση με τα υπόλοιπα, μου προξενεί κάποιον προβληματισμό.
    Φιλικά
    Max

    Reply
  6. 5
    asynadak

    asynadak

    Δηλαδή, θέλεις να πεις ότι στην Brawn GP ξέρανε ότι ο διπλός διαχύτης είναι παράνομος και παρόλα αυτά τον χρησιμοποίησαν για να κερδίσουν τους πρώτους αγώνες και να βρούνε χορηγούς;

    Την Μεγάλη Τρίτη θα βγει η τελική απόφαση, οπότε θα ξέρουμε τι από όλα έχει συμβεί.

    Reply
  7. 6

    Maxplace

    “Because it was clear that when we started to work on the regulations that there were things that you could do, and we needed to perhaps clean them up, but nobody was interested. They are interested now.”
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/74282
    Από ότι κατάλαβα ο Brawn είχε ενημερώσει εδώ και καιρό τι θα έκανε, αλλά δεν του δώσανε σημασία. Μάλλον η γκάφα έγινε από άλλους και όχι από τον Brawn…
    Φιλικά
    Max

    Reply

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Powered by Social Mind