Πέρα από τον αποκλεισμό του Hamilton από το Grand Prix της Αυστραλίας, αυτή η βδομάδα επιφύλασσε και άλλα νέα από τον χώρο της Formula 1.
Η Brawn GP, μετά τον εκπληκτικό αγώνα που έκανε στην Αυστραλία και τις δύο πρώτες θέσεις που κέρδισε (και στις κατατακτήριες και στον κανονικό αγώνα) δεν προλαβαίνει να απαντάει στις προτάσεις για χορηγούς (από εκεί που είχε μόνο της Virgin).
Στα άλλα στρατόπεδα, η Ferrari, η Renault, η BMW Sauber, η McLaren και η Red Bull έχουν στρωθεί στην δουλειά για να αντιγράψουν τον “διπλό διαχύτη”, φυσικά αφότου κρίθηκε νόμιμος από την FIA. Οι ομάδες αυτές ευελπιστούν να τον έχουν έτοιμο μέχρι τον αγώνα της Κίνας (την Κυριακή του Πάσχα).
Η Ferrari μάλιστα δήλωσε πως για να το πετύχει αυτό (να ενσωματώσει τον διπλό διαχύτη) θα χρειαστεί να κατασκευάσει την F60 σχεδόν από την αρχή. Κάτι τέτοιο θα της κοστίσει σχεδόν 20 εκατομμύρια δολάρια. Αν αναλογιστούμε ότι από του χρόνου το ανώτατο όριο θα είναι τα 30 εκατομμύρια δολάρια για όλη τη χρονιά, τότε κάτι τέτοιες ενέργειες με βάζουν σε σκέψεις.
[via]
9 Comments
asynadak (asynadak)
Κι άλλες ομάδες ετοιμάζουν τον “διπλό διαχύτη” στην Formula 1. Για να δούμε!!! https://www.newsfilter.gr/2009/04/03/ta-nea-tis-formula-1/
kimi
diladi to 1/3 tis xronias katasrafike…
asynadak
Γιατί το 1/3? Τρεις στους 17 αγώνες είναι σχεδόν το 1/6!
Πάντως, στα δοκιμαστικά τα σημερινά οι Ferrari έκαναν το 1-2 με τον Kimi πρώτο και τις υπόλοιπες ομάδες να κοιτάνε με κιάλια (υπερβολή).
kimi
kitakse den ksero ti akrivos ine i diaxites…ala nomizo tha theli kapio xrono gia na sinithisoun to sxedon kenourio monothesio…
etsi t”agori mou…
autoblog.gr
kimi μπορείς να διαβάσεις ένα κατατοπιστικό άρθρο (θέλω να πιστεύω) για τους διαχύτες
http://www.autoblog.gr/2009/03/27/formula-1-difuser-matters/
asynadak keep bloging!!!!! good job!
Pingback: Newsfilter » Formula 1: Malaysia: Διεκόπη ο αγώνα εξαιτίας της βροχής
Maxplace
http://www.geeksalad.ca/wp-content/uploads/2009/03/mclaren_diffuser.jpg
O διαχύτης είναι κάτω από το κόκκινο φως που ανάβει όταν η ορατότητα δεν είναι καλή. Είναι στο κάτω μέρος του πατώματος του μονοθεσίου και σκοπός του είναι να ελέγξει όσο γίνεται καλύτερη τη ροή του αέρα που περνάει κάτω – πίσω μέρος του μονοθεσίου ώστε όταν βγαίνει να μην επηρέραζει το μονθέσιο από τα λίγα που γνωρίζω. Βοηθάει στο κράτημα του μονοθεσίου και ο διπλός διαχύτης βοηθάει ακόμη περισσότερο. Η ομάδες με μονό διαχύτη έχουν φτιάξει την αεροδυναμική και το ζύγισμα του μονοθεσίου βασισμένες σε αυτόν. Αν βάλουν διπλό θα πρέπει να επανεξετάσουν την αεροδυναμική του μονοθεσίου και το ζύγισμά του και όλες γενικά τις ρυθμίσεις (ανάρτηση, πιέσεις στα ελαστικά, κατανομή βάρους κλπ) γιατί σε ένα μονοθέσιο φόρμουλας ένα, η παραμικρή αλλαγή θέλει πολύ προσοχή. Δε θέλω να βάλω στο μυαλό μου θεωρίες συνωμοσίας, πάντως η σύμπτωση της ομάδας του brawn που έχει ανάγκη για χορηγούς με τη χρήση του διπλού διαχύτη που έκανε το μονοθέσιο να έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα (με νίκες που φέρανε χορηγούς και χρήματα) σε σχέση με τα υπόλοιπα, μου προξενεί κάποιον προβληματισμό.
Φιλικά
Max
asynadak
Δηλαδή, θέλεις να πεις ότι στην Brawn GP ξέρανε ότι ο διπλός διαχύτης είναι παράνομος και παρόλα αυτά τον χρησιμοποίησαν για να κερδίσουν τους πρώτους αγώνες και να βρούνε χορηγούς;
Την Μεγάλη Τρίτη θα βγει η τελική απόφαση, οπότε θα ξέρουμε τι από όλα έχει συμβεί.
Maxplace
“Because it was clear that when we started to work on the regulations that there were things that you could do, and we needed to perhaps clean them up, but nobody was interested. They are interested now.”
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74282
Από ότι κατάλαβα ο Brawn είχε ενημερώσει εδώ και καιρό τι θα έκανε, αλλά δεν του δώσανε σημασία. Μάλλον η γκάφα έγινε από άλλους και όχι από τον Brawn…
Φιλικά
Max