Μετά τον κανονισμό με το μειωμένο budget, στο προσκήνιο επανέρχεται και ο κανονισμό που αναφέρει ότι ο πρωταθλητής θα κρίνεται στις νίκες και όχι στους πόντους. Ο κανονισμός αυτός ήταν να ισχύσει από το φετινό πρωτάθλημα, ωστόσο οι ομάδες διαμαρτυρήθηκαν ότι ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή και έτσι η εφαρμογή του μετατέθηκε για το 2010.
Πάντως, οι ομάδες συνεχίζουν να είναι αντίθετες με τον κανονισμό αυτό και συνεχίζουν να προτείνουν ένα πιο διευρυμένο σύστημα βαθμολογίας. Ενδεχομένως, ο πρώτος θα μπορούσε να παίρνει 12 πόντους αντί για 10, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο για την νίκη. Εξάλλου, αυτό είναι το πνεύμα και του νέου κανονισμού, να ενταθεί ο ανταγωνισμός για την πρώτη θέση.
Πάντως, το ζήτημα των ημερών είναι ότι η FIA με τις ανακοινώσεις που κάνει πιο πολύ υπονομεύει, παρά προάγει το άθλημα. Ήδη πολλοί την κατηγορούν για ένα άδικο και μεροληπτικό πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων (αναφορικά με το μειωμένο budget) ενώ η απάντηση του Moxley στις κατηγορίες αυτές ήταν ότι η Formula 1 μπορεί να επιζήσει και χωρίς την Ferrari. Τελικά επενέβη ο Ecclestone για να καταλαγιάσει τα πνεύματα, ανακοινώνοντας εμμέσως ότι το μειωμένο budget μπορεί να αυξηθεί στα 60 εκατομμύρια λίρες (από τα 40 που είναι τώρα) και να μειωθεί σταδιακά στα 40 μέχρι το 2012. Με τον τρόπο αυτό, ευελπιστεί ότι όλες οι ομάδες θα είναι σύμφωνες και ότι δεν θα χρειαστεί να πάμε σε ένα τραγικό πρωτάθλημα δύο μέτρων και δύο σταθμών.
Ας ελπίσουμε ότι ο Bernie θα έχει καμία καλύτερη ιδέα και για το σύστημα των νικών, γιατί, όπως είπαμε και παλιότερα, αν κάποιος πάρει μία νίκη σε όλο το πρωτάθλημα και δεν καταφέρει να τερματίσει σε κανέναν άλλο αγώνα, δεν μπορεί να έχει πλεονέκτημα έναντι αυτού που βγήκε σε όλους τους αγώνες δεύτερος.