Σχεδόν όλοι έχουμε παίξει λίγο ή πολύ το Τetris, ένα από τα πιο δημοφιλή (αν όχι το πιο δημοφιλές) video game όλων των εποχών. Όλοι όσοι το έχουμε παίξει (μηδενός εξαιρουμένου) μας έχει περάσει από το μυαλό ότι το Tetris μας κλέβει ή τουλάχιστον ότι θέλει το κακό μας και για αυτό βάζει τα δυνατά του και μας στέλνει ότι πιο άκυρο κομμάτι μπορεί.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν κάποιες στιγμές που κοντεύουμε να χάσουμε και η σωτηρία μας κρίνεται από μία λεπτή κλωστή (κόκκινη;) και τα βάζουμε με το μηχάνημα και τον δημιουργό του παιχνιδιού που στην ύστατη στιγμή δεν μας ήρθε το κλασσικό μακρινάρι τουβλάκι αλλά το άκρως άβολο “η” (αυτό που στην εικόνα φαίνεται κόκκινο – δεν μπορούσα να το περιγράψω κάποιος αλλιώς).
Σε γενικές γραμμές η επιλογή των κομματιών που μας στέλνει το παιχνίδι είναι εντελώς τυχαία (θέλω να πιστεύω). Αυτό θα μπορούσαμε να το επιβεβαιώσουμε αν μετρήσουμε πολλά κομμάτια από πολλά παιχνίδια. Με τον τρόπο αυτόν θα δούμε ότι λίγο πολύ όλα τα κομμάτια έρχονται με την ίδια συχνότητα εμφάνισης.
Το παραπάνω ισχύει σχεδόν σε όλες τις παραλλαγές του Tetris και λέω σχεδόν σε όλες γιατί υπάρχει και το Hatetris! Το Hatetris βγαίνει από το Hate και το Tetris και έχει αυτό το όνομα επειδή πραγματικά μισεί όποιον το παίζει και θέλει να κάνει την ζωή του δύσκολη. Πως το καταφέρνει αυτό; Το Hatetris μελετάει το παιχνίδι σας και φροντίζει να σας στέλνει ανά πάσα στιγμή το πιο άβολο κομμάτι που θα μπορούσε να σας στείλει!
Τι; Δεν με πιστεύετε; Παίξτε το μόνοι σας και θα δείτε!
Υ.Γ. Αν νομίζεται ότι θα σας στέλνει για πάντα “η” (το είπαμε αυτό, το κομμάτι που είναι κόκκινο στην φωτογραφία), τότε δοκιμάστε να μην τα στοιβάζετε το ένα πάνω από το άλλο για πάντα!