Σάλο έχουν προκαλέσει τα θέματα των μαθηματικών γενικής παιδείας που εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις την Δευτέρα που μας πέρασε. Οι μαθητές ισχυρίστηκαν ότι τα θέματα ήταν αρκετά δύσκολα. Λέγεται ότι τα φετινά θέματα των μαθηματικών ξεπερνούν σε δυσκολία θέματα των τελευταίων 5-10 χρόνων στο συγκεκριμένο μάθημα. Ωστόσο το πρωί της Τρίτης η μαθηματική εταιρία δήλωσε ότι το ένα ζήτημα Δ3 ήταν εντελώς λάθος.
Απ’ το πρωί της Τρίτης έχει δημιουργηθεί αναστάτωση τόσο για την σωστή βαθμολόγηση όσο και για την ευνοϊκή μεταχείριση υποψηφίων που έδιναν άλλο επιλεγόμενο μάθημα. Με αυτήν την ανακοίνωση της μαθηματικής εταιρία ξεκίνησε η μέρα της Τρίτης για όλους του υποψηφίους των φετινών πανελλαδικών: “Επισημαίνουμε ότι το Θέμα Δ3 του μαθήματος: “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας” των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2013 είναι λάθος.”
Στη συνέχει η μαθηματική εταιρία έκανε έκκληση στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού προκειμένου να λάβει τα ακόλουθα μέτρα ώστε να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατόν σωστότερη διόρθωση των γραπτών. Επίσης λαμβάνοντας υπόψιν τη δυσκολία των θεμάτων των άλλων μαθημάτων επιλογής ( βιολογίας, φυσικής και ιστορίας γενικής παιδείας), η μαθηματική εταιρία έκανε λόγω για άνιση μεταχείριση μεταξύ των υποψηφίων που επέλεξαν μαθηματικά γενικής παιδείας σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψηφίους που έκαναν άλλη επιλογή.
Αναμένονται άμεσα εξελίξεις για το θέμα και ευελπιστούμε να δοθούν στους διορθωτές διευκρινίσεις και οδηγίες ευνοϊκές προς τους μαθητές και το θέμα να λήξει εδώ. Κλείνοντας, καλό θα ήταν από εδώ και πέρα στα θετικά μαθήματα να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τις παρατηρήσεις που θα ζητηθούν καθώς και στις περσινές εξετάσεις συνέβη το ίδιο και στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης. Πληροφοριακά οι μαθητές των ημερήσιων γενικών λυκείων πρόκειται να διαγωνιστούν αύριο 22/05 στη Νεοελληνική λογοτεχνία θεωρητικής κατεύθυνσης και στη Φυσικής θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης.