Ό,τι ανεβαίνει στο διαδίκτυο δεν κατεβαίνει ποτέ. Αν είναι δε και συνωμοσιολογικό ή με οποιονδήποτε τρόπο “πατριωτικό” θα διαδοθεί με κάθε δυνατό μέσο και θα γίνει αυτό που ονομάζεται στην αργκό του διαδικτύου viral. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω να υπάρχει καμία σημασία στο τι έπεται. Η είδηση ακόμα και αν διαψευστεί θα παραμείνει ως έχει.
Έτσι έγινε και με τον τραγουδιστή Ματθαίο Γιαννούλη ο οποίος δημοσίευσε μια φωτογραφία με λογαριασμό Γερμανών τουριστών στην οποία φαίνεται να παρήγγειλαν μισό ιμάμ, 1/4 κρασί και ψωμί. Φυσικά όλα είναι ένας μεγάλος αχταρμάς όπως φαίνεται και από το σχόλιο. Από το φαγητό των Γερμανών στην Ελλαδάρα που αφού τρώει τον αγλέουρα πηδάει όποια θέλει. Η φωτογραφία-σκάνδαλο για τον ίδιο δημοσιεύτηκε από όλα τα blogs – μέχρι και από εφημερίδα – και φυσικά δεν έλειπαν τα σχόλια που κατέληγαν στην ημέτερη ανωτερότητα με πρωτοστάτη τον τραγουδιστή-επαναστάτη.Όμως προφανώς τίποτα από αυτά δεν ισχύουν. Στην φωτογραφία φαίνονται οι εν λόγω τουρίστες το τραπέζι των οποίων έχει δυσανάλογο αριθμό πιάτων σε σχέση με το μισό ιμάμ που παρήγγειλαν. Επίσης μεγάλη είναι η ομοιότητα του γραφικού χαρακτήρα του τραγουδιστή με αυτή του σερβιτόρου. Τέλος ότι ο σερβιτόρος γράφει στο δελτίο απαγγελίας το όνομα του μαγαζιού είναι τουλάχιστον ακατανόητο.
Συμπέρασμα, ο μεγάλος τραγουδιστής (sic) βοήθησε στο service του μαγαζιού και έγραψε την παραγγελία με τα ίδια του τα χέρια. Έπειτα έφαγε μια greek salad και έκανε σεξ αφού είπε σε μια νεαρά τουρίστρια: “you are beautiful, I love you”! Ή απλά ένας από τους πολλούς τραγουδιστές της μπουζουκοπανηγυροαρπαχτής της προ-κρίσης εποχής ψάχνει απελπισμένα δημοσιότητα και όντας φύσει ταλέντο στο μάρκετινγκ στοχεύει στο κοινό που απευθύνεται με το μέσο που θα του φέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα, τον “πατριωτισμό” του αρχοντοχωριανισμού.
Μακρηγορώ. Από το “αχ πατρίδα μου θύμα σε κάνανε” της Άντζελα Δημητρίου μέχρι τη φωτογραφία του Γιαννούλη, που πήρε τεράστια δημοσιότητα δεδομένου του θέματος, είναι φανερό ότι η έννοια του πατριωτισμού έχει χάσει κάθε λογική νόρμα και κάθε στέρεο έδαφος. Βασίζεται μάλλον ετοιμόρροπη σε εικόνες που χάνονται από την μια στιγμή στην άλλη – κοφτά και απότομα όπως εμφανίστηκαν – αφού πρώτα ξεθωριάσουν την μνήμη μας.