Νέο ξεκίνημα ευελπιστεί να κάνει η Toyota, μετά την απογοητευτική περσινή χρονιά, παρουσιάζοντας την TF108. Η παρουσίαση του μονοθεσίου έγινε στο τεχνολογικό κέντρο της ομάδας στην Κολονία της Γερμανίας.
Οι βασικότερες αλλαγές σε σχέση με το περσινό αυτοκίνητο, είναι ότι έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μεγάλη αεροδυναμική αναβάθμιση, αλλαγμένες αναρτήσεις και καινούριο κιβώτιο ταχυτήτων.
Περισσότερες φωτογραφίες του νέου μονοθεσίου μπορείτε να δείτε στην συνέχεια μετά τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
- Τύπος κινητήρα: RVX-08
- Κύλινδροι: 8
- Χωρητικότητα: 2.398cc
- Ιπποδύναμη: 740bhp κατά προσέγγιση
- Μέγιστο όριο στροφών ανά λεπτό: 19.000 (όπως ορίζει ο κανονισμός της FIA)
- Δραστηριοποίηση βαλβίδων: Πνευματική
- Δραστηριοποίηση τροφοδοσίας: Υδραυλική
- Αμάξωμα: Συμπαγής κατασκευή από ανθρακονήματα και συνθετικά κυψέλης
- Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια από ανθρακονήματα, με αντιστρεπτικές ράβδους από ανθρακονήματα
- Αποσβεστήρες: Penske
- Ζάντες: BBS
- Ελαστικά: Bridgestone Potenza
- Φρένα: Καλίμπρες και δίσκοι Brembo
- Διεύθυνση: Toyota power-assisted, κρεμαγιέρα της Toyota από ανθρακονήματα με όργανα Toyota/Magnetti Marelli
- Ηλεκτρονικά: Toyota, Magnetti Marelli και SECU της McLaren Electronics System (κανονισμός της FIA)
- Μετάδοση: Επτατάχυτο κιβώτιο συν μία όπισθεν
- Συνολικό μήκος: 4636mm
- Συνολικό ύψος: 950mm
- Συνολικό πλάτος: 1800mm
- Συνολικό βάρος: 605kg μαζί με οδηγό και κάμερα
Φωτογραφίες:
Πατήστε στις εικόνες για μεγαλύτερο μέγεθος!