Επεισοδιακό του φετινό GP στην πίστα της Ουγγαρίας με τη Ferrari να καταλήγει η μεγάλη χαμένη στο τέλος του αγώνα. Πέρασε από τον παράδεισο στην κόλαση η πρωταθλήτρια ομάδα βλέποντας τον κινητήρα του Massa να παραδίδει το πνεύμα 3 γύρους πριν από τον τερματισμό και ενώ ο Βραζιλιάνος οδηγός της βρισκόταν στην πρώτη θέση και ήταν σίγουρος νικητής. Ο Massa έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και δίκαια έπρεπε να πάρει τους 10 υπερπολύτιμους βαθμούς αλλά ο κινητήρας του μονοθεσίου του τον πρόδωσε.
Το γεγονός αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Heikki Kovalainen που από την 2η θέση βρέθηκε πρώτος εντελώς ξαφνικά από το δώρο της τύχης. Δεύτερος κατέληξε ο Timo Glock, η ευχάριστη έκπληξη του σημεριμού GP, ο οποίος κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του παρά την πίεση που δέχτηκε από τον Kimi Räikkönen στους τελευταίους γύρους. Ο οδηγός της Ferrari δεν κατάφερε για ακόμη μια φορά να δικαιολογήσει τον περσινό του τίτλο καθώς ενώ πλησίασε την 2η θέση δεν κατάφερε να προσπεράσει και αρκέστηκε στην 3η θέση που τον έφερε πιο κοντά στον Hamilton για το κυνήγι του πρωταθλήματος των οδηγών.
Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε άσχημα χάνοντας τη θέση του από τον Massa και στον 41ο γυρο είχε μια έξοδο που του στοίχησε ένα ελαστικό και πολλές θέσεις καθώς έπεσε στην 10η. Τελικά τερμάτισε 5ος έχοντας μπροστά του τον Fernando Alonso. Συνολικά τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες για τους οδηγούς και τους κατασκευστές στους πίνακες που ακολουθούν :
Βαθμολογία Αγώνα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 70 | Winner | 2 | 10 |
2 | 12 | Timo Glock | Toyota | 70 | +11.0 secs | 5 | 8 |
3 | 1 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 70 | +16.8 secs | 6 | 6 |
4 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 70 | +21.6 secs | 7 | 5 |
5 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 70 | +23.0 secs | 1 | 4 |
6 | 6 | Nelsinho Piquet | Renault | 70 | +32.2 secs | 10 | 3 |
7 | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 70 | +36.4 secs | 9 | 2 |
8 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 70 | +48.3 secs | 4 | 1 |
9 | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 70 | +58.8 secs | 8 | |
10 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 70 | +67.7 secs | 15 | |
11 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 70 | +70.4 secs | 13 | |
12 | 16 | Jenson Button | Honda | 69 | +1 Lap | 12 | |
13 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 69 | +1 Lap | 16 | |
14 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 69 | +1 Lap | 14 | |
15 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 69 | +1 Lap | 18 | |
16 | 17 | Rubens Barrichello | Honda | 68 | +2 Laps | 17 | |
17 | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 67 | +3 Laps | 3 | |
18 | 14 | Sebastien Bourdais | STR-Ferrari | 67 | +3 Laps | 19 | |
Ret | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 62 | +8 Laps | 20 | |
Ret | 15 | Sebastian Vettel | STR-Ferrari | 22 | +48 Laps | 11 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 62 |
2 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 57 |
3 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 54 |
4 | Robert Kubica | Polish | BMW Sauber | 49 |
5 | Nick Heidfeld | German | BMW Sauber | 41 |
6 | Heikki Kovalainen | Finnish | McLaren-Mercedes | 38 |
7 | Jarno Trulli | Italian | Toyota | 22 |
8 | Fernando Alonso | Spanish | Renault | 18 |
9 | Mark Webber | Australian | Red Bull-Renault | 18 |
10 | Timo Glock | German | Toyota | 13 |
11 | Nelsinho Piquet | Brazilian | Renault | 13 |
12 | Rubens Barrichello | Brazilian | Honda | 11 |
13 | Nico Rosberg | German | Williams-Toyota | 8 |
14 | Kazuki Nakajima | Japanese | Williams-Toyota | 8 |
15 | David Coulthard | British | Red Bull-Renault | 6 |
16 | Sebastian Vettel | German | STR-Ferrari | 6 |
17 | Jenson Button | British | Honda | 3 |
18 | Sebastien Bourdais | French | STR-Ferrari | 2 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Ferrari | 111 |
2 | McLaren-Mercedes | 100 |
3 | BMW Sauber | 90 |
4 | Toyota | 35 |
5 | Renault | 31 |
6 | Red Bull-Renault | 24 |
7 | Williams-Toyota | 16 |
8 | Honda | 14 |
9 | STR-Ferrari | 8 |
4 Comments
giorgos
pedia pantos o Massa para poly atixos
meta apo tosi skliri dulia na ton egatali4i i mixani pu malon pige apo poli xrisi
daynights
Ο αγώνας αυτός έφερε τα πάνω κάτι στην κυριολεξία. Ενώ ο Χάμιλτον στα δοκιμαστικά φαινότανε να έχει τη νίκη στο τσεπάκι του, ξαφνικά με μία πολύ καλή εκκίνηση του Μάσσα, η Ferrari του από την αρχή του αγώνα ήτανε πρώτη και με μικρή έως μεγαλύτερη διαφορά κατά διαστήματα. Ο Χάμιλτον δεν ξέρω πως τα κατάφερε και βρήκε “Θραύσμα ή κάτι άλλο σε ολόκληρη πίστα” το πάτησε και την πάτησε με ένα κλαταρισμένο μπροστινό ελαστικό. Ο Κίμι μέχρι την αλλαγή ελαστικών σε μαλακά, πάλευε, να κρατήσει το μονοθέσιο σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Μετά όμως την αλλαγή με πολύ μακαλά ελαστικά, έδειξε πως δεν «κοιμόταν» αλλά πως αξίζει το όνομα του πρωταθλητή. Ο Μάσσα μου θύμισε τον Χάκιννεν που σε έναν αγώνα έμεινα από μοτέρ στον τελευταίο γύρο!!
chzigkol
Τραγική κατάσταση για τη Ferrari.. Η τύχη ήταν με το μέρος της McLaren στον αγώνα αυτό
asynadak (asynadak)
New blog post: F1: Ουγγαρία: Η τύχη έπαιξε τον ρόλο της http://tinyurl.com/3lstqe