About the author

asynadak

asynadak

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών καθώς έχει αναπτύξει πολλά τέτοια έργα στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει τις εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια. Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας! Θα τον δείτε να γράφει, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, formula 1, ίσως καμία σειρά ή ταινία, σίγουρα για βιβλία καθώς και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω γιατί)!

6 Comments

  1. 1

    Maxplace

    Καλές οι προτάσεις ειδικά για τους περιορισμούς στην αεροδυναμική και στις αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι η πρόταση να παίρνουν και ένα βαθμό από τα pits!! Στο τέλος μην το κάνουν 1 βαθμό σε όποια ομάδα έκανε το ποιο γρήγορο πιτ στοπ, 2 βαθμούς σε όποια έκανε το πιο αργό, 3 βαθμούς σε όποιας ομάδας το μονοθέσιο έφυγε με τη μάνικα ανεφοδιασμού, 4 βαθμούς στην ομάδα που πάτησε ο οδηγός της μηχανικό στα πιτ στοπ, 5 βαθμούς στον οδηγό που δεν είδε το κόκκινο στα πιτ στοπ και προσγειώθηκε στο μπροστινό σταματημένο (τα έχουμε δει όλα αυτά) 😛
    Φιλικά
    Max

    Reply
  2. 2
    asynadak

    asynadak

    ΧΕΧΕ!!! Εντάξει, δεν νομίζουν να το παρακάνουν τόσο 🙂

    Ο ένας βαθμός με προβλημάτισε και εμένα, αλλά έχει ενδιαφέρον να πριμοδοτούνται οι μηχανικοί που κάνουν καλύτερα και γρηγορότερα την δουλειά τους! Έτσι κι αλλιώς, εφόσον μετράει μόνο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μπορεί να κάνει την βαθμολογία πιο αντιπροσωπευτική.

    Reply
  3. 3

    kimi

    mono me tis emporikes protasis tou 2010 simfono…

    Δημοσιοποίηση των αρχικών φορτίων καυσίμου πριν από κάθε κούρσα και των τύπων ελαστικών και των δεδομένων ανεφοδιασμού κατά τη διάρκειά της

    kala auto ine entelos ilithio…

    ante se ligo tha vgeni kathe omada k tha leei:

    sto auriano agona tha kanoume
    3 pit-s ston 17o, 45o k 69o giro
    sto 1o pit tha valoume 15lit kausima den tha alaksoume lastixa k tha kanoume giro st 6.7s…k paei legontas….

    Reply
  4. 4

    gxxshumi

    loool
    pantos emena 8a m arese na iperxe o kanonas me ton 1 ponto sta pits i akomi k xexoristo prota8lima gia afta!
    an gini kata tetio i paromio

    Reply
  5. 5

    Maxplace

    χεχε πρωτάθλημα pit stop 🙂 Είναι καλή η πρόταση για τον έναν πόντο (για παραπάνω το θεωρώ υπερβολή) πάντως. Για τη δημοσιοποίηση του φορτίου και τη στρατηγική στα ελαστικά και εμένα μου ακούγεται τραβηγμένο! Και να σκεφτεί κάποιος πως η πρόταση δεν έγινε από τη FIA αλλά από….τις ίδιες τις ομάδες! Μην αρχίσουν στο τέλος να ανακοινώνουν τον νικητή του αγώνα πριν το ξεκίνημά του 😛
    Φιλικά
    Max

    Reply
  6. 6
    asynadak

    asynadak

    Και εγώ δεν συμφωνώ με την ανακοίνωση του φορτίου καυσίμου. Εκεί κρύβεται όλη η στρατηγική, αν το ξέρουμε από την αρχή τότε χάνει μπόλικο από το ενδιαφέρον του ο αγώνας.

    Reply

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind