Μετά την συνάντηση που είχαν σήμερα Mosley και FOTA οι δύο πλευρές κατάφεραν να φτάσουν σε συμφωνία και κατά συνέπεια να μην διασπαστεί η Formula 1 όπως ήταν πολύ πιθανό μέχρι και χθες. Να σημειωθεί πως δεν αναμενόταν να υπάρχει συμφωνία σήμερα ακόμα και από τους πιο αισιόδοξους. Το σενάριο αυτό υποστηρίζονταν από δύο συμβάντα. Πρώτον από τις δηλώσεις του Max Mosley κατά την είσοδό του στην συνάντηση όσο και από το ραντεβού των ομάδων της FOTA την Πέμπτη για την οργάνωση του πρωταθλήματός της (ήδη είχε διαρρεύσει ένα φημολογούμενο καλεντάρι).
Στην συγκεκριμένη συνάντηση επικράτησε επιτέλους η λογική (όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Βernie Ecclestone) και οι δύο πλευρές ρίξανε νερό στο κρασί τους. Από την μία οι ομάδες συμφώνησαν ότι τα χρήματα που ξοδεύουν είναι αρκετά και ότι θα πρέπει να ρίξουν το ποσό σε αυτό που ξόδευαν στις αρχές του ’90, αλλά αυτό θα γίνει σταδιακά μέσα στα δύο επόμενα χρόνια. Επιπλέον, οι ομάδες συμφώνησαν ότι είναι προς όφελος όλων να υπάρχουν νέες ομάδες στο grid, συνεπώς δεσμεύτηκαν να προσφέρουν βοήθεια (τεχνική) στις νέες ομάδες όσο αναφορά τους κινητήρες και το σασί.
Από την άλλη, ο Mosley δεσμεύτηκε ότι το 2010 θα ισχύουν σχεδόν οι ίδιοι κανονισμοί με το 2009 και ότι θα είναι ίδιοι για όλους. Οι ομάδες το θεωρούσαν πολύ σημαντικό αυτό το κομμάτι γιατί έτσι το πρωτάθλημα είναι πιο σταθερό και πιο δίκαιο για όλους. Τέλος, ο Mosley δεσμεύτηκε (κατά κάποιο τρόπο) να μην θέσει ξανά υποψηφιότητα για την προεδρία της FIA ton Οκτώβριο όποτε και λήγει η τέταρτη θητεία του.
Το ενδεχόμενο να διασπαστεί η Formula 1 ήταν αρκετά μικρό, παρόλα αυτά, δεδομένης της λογικής και των χρημάτων. Ήταν σχεδόν δεδομένο (στους κύκλους της formula 1) ότι αργά ή γρήγορα θα υπήρχε κάποια συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, καθώς σε περίπτωση διάσπασης η formula 1 θα έχανε περίπου 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ τον χρόνο.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το όριο των 40 εκατομμυρίων ευρώ είναι αρκετά μικρό όταν μιλάμε για την Formula 1. Να σημειωθεί ότι μόνο για έναν παίκτη η Ρεάλ Μαδρίτης ξοδεύει σχεδόν 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα 40 εκατομμύρια ευρώ είναι λίγο περισσότερα από το budget του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού στο ποδόσφαιρο. Μπορεί η Ferrari ή οι άλλες ομάδες στην Formula 1 να ξοδεύει τα ίδια χρήματα με τον Παναθηναϊκό για παράδειγμα;
[via]
8 Comments
itsomp
Ρε δεν δίνουν και κανα-μύριο στο Νταρφούρ, μπας και σταματήσουν να πεθαίνουν από την πείνα οι άνθρωποι;
Το έχουμε χάσει τελείως με τα ποσά στα “αθλήματα”…
bullpoz
Μπορεί η Ferrari ή οι άλλες ομάδες στην Formula 1 να ξοδεύει τα ίδια χρήματα με τον Παναθηναϊκό για παράδειγμα;
Οχι δεν μπορει αλλα θαταν ωραια να εδινε τπτ στον Ολυμπιακο να παρουμε τον Benayoun!xxexe
gxxshumi
ti lete re pedia,parolo p simfono me tn itsomp,allo i F1 k allo to podosfero!
sto podosfero,opos lene k merikoi,ine merikoi anr8opoi kai klotsane tn mpala,eno i F1 iparxun 1002 8avmata ts texnologias !
TSSSS
ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΨΑΜΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ/ΣΧΟΛΙΑ 19/6/2009.
ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ….ΜΥΡΙΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.
asynadak
Χεχε! Όντως το είχαμε προβλέψει σωστά… 🙂
Ο ανταγωνισμός χρειάζεται όντως βελτίωση γιατί φέτος το πρωτάθλημα δεν έχει και πάρα πολύ ενδιαφέρον. Τις προηγούμενες χρονιές (2-3) που μάχονταν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο (κυριολεκτικά) για τον τίτλο ήταν σαφώς καλύτερα.
Από ασφάλεια τι παραπάνω θέλεις;
Pingback: Newsfilter » Formula 1 – Η νέα πίστα του Abu Dhabi
Pingback: Newsfilter » Απαγόρευση ανεφοδιασμού στην Formula 1
Pingback: 14 ομάδες στην Fοrmula 1; | Newsfilter