Τα τελευταία χρόνια γίνεται συχνά λόγος για τις περιβόητες αρνητικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη σεξουαλική μας ζωή.
Τόσο οι ειδικοί όσο και εμείς οι ίδιοι έχουμε καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα, ορισμένοι πιστεύουν ότι η ίδια η οικονομική κρίση μας επηρεάζει αρνητικά αφού εξαιτίας αυτής δεν είμαστε χαρούμενοι, ξένοιαστοι, αισιόδοξοι και πλέον δεν νιώθουμε καμία ασφάλεια με αποτέλεσμα φυσικά να οδηγούμαστε στη μιζέρια. Πολλοί βέβαια είναι και αυτοί που πιστεύουν πως το σεξ είναι ένας τρόπος για να ξεπεράσουμε τα προβλήματα και το άγχος της καθημερινότητας και έτσι οδηγούμαστε σε περισσότερο σεξ.
Αυτό όμως που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο είναι το πόσες φορές πλέον κάνουμε σεξ και όχι αν έχουν αλλάξει ποιοτικά οι σεξουαλικές μας επαφές. Σίγουρα η ποιότητα της καθημερινότητας μας έχει αλλάξει, για κάποιους ίσως και δραματικά, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάξει και η συμπεριφορά μας τόσο στο επαγγελματικό-κοινωνικό περιβάλλον όσο και στο οικογενειακό. Με αυτόν τον τρόπο αλλάζουν ποιοτικά και οι σχέσεις μας με τους συνανθρώπους μας αλλά κυρίως με τους συντρόφους μας αφού στο τέλος συνήθως σε εκείνους ξεσπάμε. Έτσι λοιπόν μια κακή συμπεριφορά μηδενίζει την διάθεση μας για σεξ.
Ίσως αυτός που πλήττεται περισσότερο είναι ο άντρας, αφού στην δική μας κοινωνία αυτός αποτελεί, κατά κύριο λόγο, τον “κουβαλητή” του σπιτιού και αν ως “κουβαλητής” αισθανθεί αποτυχημένος λόγω των καταστάσεων τότε θα πέσει η αυτοεκτίμηση του και κατ΄ επέκταση θα μειωθεί ο ανδρισμός του.
Ως ήπια ψυχολογικά αίτια έχουν αποδειχθεί το άγχος της επίδοσης, ο φόβος της αποτυχίας και η αυτοπαρατήρηση ενώ ως σοβαρά η χαμηλή αυτοεκτίμηση, η καταθλιπτική συμπεριφορά και άλλα. Τα ψυχολογικά αίτια που οδηγούν στην σεξουαλική δυσλειτουργία αυξάνονται σταδιακά τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα να συνδέονται και με την οικονομική κρίση.
Επίσης σημαντικό είναι το γεγονός ότι αυξήθηκε το ποσοστό όσων απήχαν από το σεξ λόγω δυσλειτουργικών προβλημάτων ή κακής ψυχολογικής κατάστασης αλλά και το ποσοστό αυτών που είχαν προβλήματα δυσλειτουργίας λόγω ψυχοφαρμάκων. Σύμφωνα λοιπόν με το Ελληνικό Σεξολογικό Ινστιτούτο τα παραπάνω δυο ποσοστά αυξήθηκαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια γεγονός που τα συνδέει με την κακή οικονομική κατάσταση. (http://www.eumedline.eu/post/H-oikonomikh-krish-kai-to-seks)
Και ενώ στην Ελλάδα οι ειδικοί έχουν να αντιμετωπίσουν τα ομολογουμένως δύσκολα σεξουαλικά προβλήματα των ανθρώπων, στην Αμερική η γνωστή εταιρεία τροφίμων J & D Foods κυκλοφορεί στην αγορά προφυλακτικό με γεύση μπέικον. Η επιτυχία που είχε το λιπαντικό που είχε αρχικά κυκλοφορήσει με αυτή την γεύση την οδήγησε στην δημιουργία ενός προφυλακτικού από λάτεξ που παίρνει την μυρωδιά και την γεύση του από το λιπαντικό.
Μήπως θα πρέπει και εμείς στην Ελλάδα για να ξεκολλήσουμε από τα προβλήματα μας να δώσουμε στην σεξουαλική μας ζωή μια πιο πικάντικη γεύση;;;