About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό !

Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας!

Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

4 Comments

  1. 1

    krap

    Χμμ… Μάλλον είναι καιρός να αρχίσω να βλέπω και πάλι Formula 1 φανατικά!

    Reply
  2. 2

    panagiotis

    Συγκεκριμένα για το κομμάτι που αφορά τον κινητήρα , θα παραμείνει αυτούσιο χωρίς την δυνατότητα επέμβασης ή θα μπορούν να εξελίξουν περιφερειακά συστήματα όπως σύστημα τροφοδοσίας , ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου κ.α.

    Reply
  3. 3

    Costas

    Νομίζω υπάρχουν δύο παρανοήσεις στα παραπάνω. Ο κανονισμός για τη χρήση του ίδιου κινητήρα σε δύο αγώνες συνεχίζει να ισχύει, αλλά δεν περιλαμβάνει τα δοκιμαστικά της Παρασκευής, οπότε οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν διαφορετικό κινητήρα. Όσο για το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν επιτρέπεται η είσοδος στα pits αμέσως, αλλά αφού όλα τα αυτοκίνητα είναι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και δοθεί η εντολή από τον αλυτάρχη· αναμένονται σκηνές χάους…

    Reply
  4. Pingback: NewsFilter » Αλλαγές στην Formula 1 το 2008

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind