About the author

asynadak

Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ.. Ωστόσο, πέρα από τα μαθηματικά και τις εφαρμοσμένες επιστήμες, θα με δείτε να ασχολούμαι με web development και διαδικτυακό προγραμματισμό !

Το newsfilter.gr προέκυψε στις αρχές του 2007 (01 Ιανουαρίου για την ακρίβεια) και από τότε φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινές στιγμές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας!

Εμένα θα με δείτε να γράφω, μεταξύ άλλων, περισσότερο για κινητά τηλέφωνα, gadgets, Formula 1, ίσως Lost και για περίεργα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο (τα περισσότερα τυγχάνουν στην Κίνα, δεν ξέρω αν έχουν κάτι και τα τραβάνε!)!

17 Comments

  1. 1

    chzigkol

    Τα λεωφορεία ήταν τζάμπα από τις 5 μέχρι τις 9 και όχι όλη μέρα.

    Τόσο ματζίριδες είμαστε εδώ πάνω. Ωραίος ο ΟΑΣΘ πάντως, μη χάσει κάμια ώρα και δεν τα βγάζει πέρα μετά….

    Reply
  2. 2

    asynadak

    Άσχετό: την τελευταία φορά που ανέβηκα σε λεωφορείο, όσο ήμουν μέσα, λιγότεροι από τους μισούς χτύπησαν εισιτήριο!

    Οπότε το ότι ήταν τζάμπα μόνο για 4 ώρες, δεν λέει κάτι αν το δούμε από αυτή τη σκοπιά.

    Reply
  3. 3

    Fanis

    θα πρεπε οι έλεγχοι να είναι πολύ πιο συχνοί…

    Reply
  4. 4

    asynadak

    @Fanis: εντάξει ο έλεγχος, αλλά θα πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη νοοτροπία και συνείδηση!

    Reply
  5. 5

    AddictedToChaos

    Μήπως ξεχνάτε τον παράγοντα «κάρτα απεριορίστων διαδρομών» στο μέτρημα των εισιτηρίων;

    Reply
  6. 6

    asynadak

    Το σκέφτηκα και αυτό, αλλά πόσοι να έχουν? Από τα 20 άτομα που είδα να μπαίνουν, δεν χτύπησαν εισιτήριο οι 15 (πάνω κάτω)! Πόσοι από αυτούς να έχουν κάρτα απεριόριστων διαδρομών?

    Reply
  7. 7

    AddictedToChaos

    Αν μπαίνεις καθημερινά >=2 φορές στο λεωφορείο λόγω εργασίας, μια χαρά εκδίδεις κάρτα.

    Μη ξεχνάμε επίσης πως και αρκετοί ηλικιωμένοι έχουν ειδικό πάσσο που δεν χρειάζεται να πληρώνουν καθόλου εισιτήριο (λόγω ασθένειας, κλπ).

    Τέλος, μπορεί κάποιος να χτύπησε ημερήσιο εισιτήριο και όταν τον «κατασκόπευσες» να ήταν μετεπιβίβαση.

    Γενικώς «παίζουν» πολλά κριτήρια για να βγει έτσι απλά ένα απλό συμπέρασμα.

    Όχι βέβαια πως δεν υπάρχουν πολλοί που δεν χτυπούν εισιτήριο, αλλά σίγουρα δεν ξεπερνούν το 50%.

    Reply
  8. 8

    toumbita

    Όπως και να ‘χει, αυτή η μέρα χωρίς αυτοκινήτο σε λίγο θα γίνει ώρα χωρίς αυτοκίνητο… 🙂
    Πάντως εκείνες τις 4 ώρες η κίνηση στο κέντρο ήταν πολύ μεγαλύτερη από συνήθως…

    Reply
  9. 9

    asynadak

    @addictedToChaos: Συμφωνώ ότι δεν ξεπερνάει το 50% το ποσοστό αυτών που δεν χτυπάνε εισιτήριο… απλά γενικά με προβληματίζει αυτό το φαινόμενο. Όπως και να το κάνουμε, ειδικά στην Θεσσαλονίκη, είναι αρκετά φθηνό (25 λεπτά το φοιτητικό και 50 λεπτά το κανονικό)!

    Reply
  10. 10

    asynadak

    @toumbita Σωστό αυτό που λες. Πρέπει να οργανώνετε αυτή η μέρα πιο συντονισμένα και με πιο πολλές δράσεις. Τώρα το κάνουν μόνο για να βγουν από την υποχρέωση.

    Πάντως, η κίνηση είναι λογικό να είναι μεγαλύτερη αν αναλογιστούμε ότι κάμποσοι δρόμοι ήταν κλειστοί. Απλά δεν υπήρχε μείωση των αυτοκινήτων χάρη στην μέρα! Άρα απέτυχε λιγάκι ο θεσμός αυτός…

    Θεωρώ ότι του χρόνου θα πρέπει να βελτιωθεί επικοινωνιακά ώστε όλοι να συνειδητοποιηθούν και να ενημερωθούν για τις εναλλακτικές επιλογές που προσφέρονται εκείνη την μέρα αλλά και γενικότερα.

    Reply
  11. 11

    AddictedToChaos

    @asynadak

    Το εισιτήριο του ΟΑΣΘ είναι πανάκριβο σε συνάρτηση των υπηρεσιών που προσφέρει, οι οποίες – κατ’εμέ – είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

    Ελπίζω με την ολοκλήρωση του μετρό, να υπάρξει παράλληλη «σοβαροποίηση» αυτού του άθλιου δικτύου συγκοινωνιών.

    Reply
  12. 12

    asynadak

    @AddictedToChaos: γιατί σχεδόν ανύπαρκτες? Έχεις καλά λεωφορεία (σχετικά καινούρια – με κλιματισμό), σύστημα να σου λέει σε πόση ώρα θα έρθει και ποια είναι η επόμενη στάση… πράγματα που ελάχιστες πόλεις στην Ευρώπη τα έχουν! Γιατί ανύπαρκτες?

    Reply
  13. 13

    AddictedToChaos

    Τα λεωφορεία είναι μεν καινούρια, αλλά άβολα εντελώς.

    Στριμώχνεσαι σαν το ζώο με τόσο μικρό διάδρομο που έχουν βάλει.

    Το σύστημα gps που έχουν οι στάσεις είναι καλό, αλλά θα μπορούσαμε να ζούμε και χωρίς αυτό.

    Εγώ βλέπω πως όταν θέλω να πάρω πχ τη γραμμή 2, πάντα θα ‘ναι «111 – Εκτός υπηρεσίας».

    Όταν περιμένω καθιστός το λεωφορείο και είμαι μόνος στη στάση, τις περισσότερες φορές ο οδηγός δεν θα σταματήσει και θα κάτσω εγώ σαν μλκς να περιμένω άλλα 10 λεπτά, επειδή ο οδηγός είναι «γεια σου».

    Αυτά εμένα με εκνευρίζουν αφάνταστα και στην τελική ένα τέτοιο δίκτυο συγκοινωνίας το βρίσκω να χωλαίνει.

    Χίλιες φορές ένα μηχανάκι, να πετάγομαι στη δουλειά μου σε 10 λεπτά και όχι σε 20-30-40-??? λεπτά.

    Reply
  14. 14

    krap

    Τείνω να συμφωνήσω με τον Addicted στην παρούσα κουβέντα. Αναγγελία στάσεων, χρόνου αναμονής δουλεύουν πολύ καλά (τόσο που εντυπωσιάστηκα όταν το αντιλήφθηκα).

    Ωστόσο τα καινούρια λεωφορεία παρόλο που έχουν καλό σύστημα κλιματισμού έχω την αίσθηση ότι είναι μικρότερα και οι θέσεις είναι έτσι στημένες που στους διαδρόμους ανάμεσα στις δύο πλευρές των θέσεων ο όρθιος αναγκάζεται να είναι πάνω στον καθιστό με αποτέλεσμα να ενοχλούνται αμφότεροι (άσε που προσωπικά με κάνει να αισθάνομαι άβολα).

    Πέρα από αυτό έχουν βάλει κάγκελα εκεί που είναι τα μεγάλα γκρι κουβούκλια και έχουν χάσει τεράστιο χώρο που θα μπορούσαν (με κάποιο τρόπο ενδεχομένως) να μπουν extra θέσεις. Τέλος, μπροστά στις θέσεις για άτομα με δυσκολία στην κίνηση (δεν εννοώ τις θέσεις για ΑΜΕΑ) χωρούν πλέον 2 άτομα αντί για 4 που μπορούσαν να καθίσουν παλαιότερα.

    Reply
  15. 15

    asynadak

    @krap: θεωρώ πολύ υπερβολική την προσέγγισή σου. Επειδή είναι λίγο πιο μικρή οι χώροι (ίσως – δεν είμαι σίγουρος για αυτό) δεν σημαίνει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι κατώτερες των περιστάσεων και κατ’ επέκταση (σύμφωνα με τον AddictedToChaos) δεν ανταπεξέρχονται στα 25 λεπτά του ευρώ που πληρώνεις!

    Reply
  16. Pingback: Newsfilter » Newscast: Επεισόδιο 37

  17. Pingback: Newsfilter » Τα καλύτερα του newsfilter για το 2008!

Πείτε την γνώμη σας

Powered by Social Mind