Το νέο πρωτάθλημα της Formula 1 για το έτος 2008 μπορεί να αργεί να ξεκινήσει (80 μέρες μέχρι τις 16 Μαρτίου), παρόλα αυτά το θερμόμετρο έχει ήδη αρχίσει να ανεβαίνει τόσο με τις εξελίξεις στις ομάδες αυτές καθ’ αυτές, όσο και στις αλλαγές στους κανονισμούς του πρωταθλήματος.
Οι αλλαγές που έγιναν στους κανονισμούς το 2007 επέφεραν σημαντικά αποτελέσματα στην ποιότητα και το θέαμα του αγωνίσματος και το ίδιο στοχεύουν να πετύχουν οι νέοι κανόνες που θα εφαρμοστούν από το 2008. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι νέο μας επιφυλάσσει η νέα αγωνιστική περίοδος:
-
Τα κιβώτια ταχυτήτων πρέπει να διαρκούν για 4 αγώνες. Με τον τρόπο αυτό, στοχεύουν στην αύξηση της αξιοπιστίας των κιβωτίων (να μην χαλάνε κάθε τρεις και λίγο), αλλά και στην μείωση του κόστους. Κάθε αλλαγή κιβωτίου σε μικρότερο χρονικό διάστημα θα επιφέρει πτώση 5 θέσεων του οδηγού στο grid εκκίνησης. Σε περίπτωση που ο οδηγός δεν καταφέρει να τελειώσει τον αγώνα εξαιτίας του κιβωτίου, τότε μπορεί στο επόμενο αγώνα να αλλάξει το κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς να δεχθεί κάποια ποινή.
-
Electronic Control Unit (ECU). Πλέον, όλες οι ομάδες θα πρέπει να χρησιμοποιούν ένα στάνταρ σύστημα ελέγχου των ηλεκτρονικών του μονοθεσίου εγκεκριμένο από την FIA. Πιο συγκεκριμένα, κάθε ECU θα πρέπει να περνάει από ένα τεστ λογισμικού της FIA για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Με αυτό το τρόπο, η FIA θα έχει καλύτερη εικόνα για τις επιδόσεις του κάθε οχήματος.
-
Traction Control. Το traction control, το οποίο απέτρεπε το σπινάρισμα των πίσω τροχών σε περίπτωση που ο οδηγός πατούσε το γκάζι απότομα και πολύ, απαγορεύεται! Με τον τρόπο αυτό, η οδήγηση θα εξαρτάται περισσότερο στις ικανότητες του οδηγού και τα προσπεράσματα θα είναι πιο συχνά, καθώς οι οδηγοί θα υποπίπτουν σε λάθη πιο εύκολα.