Στα τελευταία δύο gran prix (Βαλένθια, Μεγάλη Βρετανία) η Ferrari, και πιο συγκεκριμένα ο Fernando Alonso, αναγκάστηκαν να απολέσουν μπόλικους βαθμούς εξαιτίας των αργών αποφάσεων των αγωνοδικών, αλλά και εξαιτίας της ασάφειας ορισμένων κανονισμών.
Μετά από αυτά τα περιστατικά ήταν αναμενόμενο πως η Ferrari θα ζητούσε, αργά ή γρήγορα, την αποσαφήνιση κάποιων κανονισμών και την αλλαγή κάποιων άλλων. Μετά το περιστατικό με το αυτοκίνητο ασφαλείας και τον Lewis Hamilton (ο οποίος το προσπέρασε αντικανονικά και εκούσια), η Ferrari κατάφερε να πετύχει την τιμωρία του Βρετανού πιλότου, η οποία όμως ήρθε πολύ καθυστερημένα και όταν πλέον δεν είχε σχεδόν κανένα νόημα.
Στην Μεγάλη Βρετανία, άλλη μία καθυστέρηση στις αποφάσεις των αγωνοδικών κατέστρεψε τον αγώνα του Ισπανού πιλότου. Οι αγωνοδίκες δεν αποφάσισαν γρήγορα ότι ο Alonso έπρεπε να επιστρέψει την θέση του στον Kubica διότι το προσπέρασμά του ήταν αντικανονικό και όταν το έκαναν ο Πολωνός ήταν εκτός αγώνα και η ποινή τ0υ Alonso μετατράπηκε σε διέλευση από τα Pit. Η τελευταία αυτή απόφαση ήταν καταστροφική για την Ferrari η οποία βγήκε εκτός βαθμών για τα καλά.
Μετά από όλα αυτά, ο Stefano Domenicali, διευθυντής της Ferrari, δήλωσε πως η ομάδα του θα ζητήσει αλλαγή στους κανονισμού σύμφωνα με την οποία οι αγωνοδίκες θα πρέπει να επεμβαίνουν εντός 3-4 στροφών από την επίμαχη φάση, διαφορετικά η προσπέραση θα θεωρείται καθ’ όλα νόμιμη!
Πάντως, ερωτηθείς ο Domenicali από Ιταλό δημοσιογράφο αν θα έπρεπε να γίνονται αλλαγές στους κανονισμούς τόσο συχνά, απάντησε πως η Formula 1 είναι ένα περίπλοκο σπορ!