Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 2,2% τον περασμένο μήνα στα 833.700 οχήματα, εξαιτίας των αγορών των ΗΠΑ, της Βραζιλίας και της Ρωσίας, καθώς η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε αντιμέτωπη με το σκάνδαλο χειραγώγησης των δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων.
Για τους πρώτους 11 μήνες του έτους, η Volkswagen πούλησε 9,1 εκατ. οχήματα, καταγράφοντας μείωση 1,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας.
Οι πωλήσεις του Νοεμβρίου μειώθηκαν κατά 51% στη Βραζιλία στα 27.500 αυτοκίνητα, κατά 35% στη Ρωσία στα 15.600 και κατά 15% στις ΗΠΑ στα 45.300 οχήματα, ανέφερε η Volkswagen.
Ένας τεράστιος κολοσσός που πολλοί λένε μετά από την παρουσίαση αυτών των στοιχείων πως αρχίζει η πτώση του εξαιτίας της μη αξιοπιστίας πλέον που έχει αρχίσει να δείχνει η αγορά αυτοκινήτων προς τη συγκεκριμένη εταιρεία. Γεγονός όμως που είναι πλήγμα για τις εξαγωγές της Γερμανίας ως χώρα καθώς στηρίζει το μεγαλύτερο μέρος της οικονομίας της σε εξαγωγές τέτοιου τύπου.
Βέβαια εδώ που τα λέμε, αν θέλει κανείς να γενικεύσει αυτό το φαινόμενο μπορεί να καταλάβει πολλά γύρω από το πώς πλουτίζει ο κάθε επιχειρηματικός ογκόλιθος και κατέχει στο τέλος το μερίδιο της αγοράς που κατέχει, διότι υπάρχει η πολιτική του ”πατάω επι πτωμάτων” η οποία σε τέτοιες περιπτώσεις σε φτάνει στην κορυφή, η οποία όμως κορυφή καμμιά φορά είναι φούσκα και αυτή η φούσκα σκάει όπως τώρα στη Volkswagen που μοιάζει σε όλα τα επίπεδα να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Θα κλείσω με ένα σχόλιο το οποίο σχετίζεται με τις οικονομικές φούσκες οι οποίες είναι φαινόμενα τα οποία διαλύουν επιχειρήσεις και χώρες ολόκληρες,όπως την Ελλάδα για παράδειγμα, και συνήθως αν σκάσει μια φορά οι συνέπειές της μένουν για αρκετά χρόνια έως και μόνιμα σε ποιο ακραίες περιπτώσεις.