Ο έντονος ανταγωνισμός που διακρίνει τον επιχειρηματικό κλάδο, καθιστά σαφές ότι η επιτυχία και η αύξηση των κερδών μπορεί να κριθεί στη λεπτομέρεια, ενώ για τη μεγαλύτερη εξασφάλισή τους και την αποφυγή ανεπιθύμητων και περιττών εξόδων, χρειάζεται η εφαρμογή έξυπνων και καινοτόμων στρατηγικών και πρακτικών.
Κάποιες από αυτές ίσως είναι πιο προφανείς, για κάποιες να χρειάζεται η σχετική υπόδειξη, ενώ άλλες παρότι υπάρχουν σαν ιδέες, να μην είναι αντιληπτό το μέγεθος του αντίκτυπού τους. Ας δούμε πιο συγκεκριμένα, τις επικρατέστερες αποφάσεις που μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τα κέρδη μιας επιχείρησης.
1. Εξασφάλιση Ενεργειακής Εξοικονόμησης
Τα λειτουργικά κόστη είναι ένας παράγοντας που δε μπορεί να εξαλειφθεί, με μερικές σωστές κινήσεις όμως μπορεί να μειωθεί δραστικά. Συσκευές που φέρουν την ευρωπαϊκή πιστοποίηση εξοικονόμησης ενέργειας, φωτισμός LED, έξυπνοι θερμοστάτες ή και γενικά ένα ενιαίο έξυπνο σύστημα (απομακρυσμένης) διαχείρισης, επιδρούν θετικά στο τελικό κόστος. Με την ίδια νοοτροπία, η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, και οι εξατομικευμένες λύσεις μόνωσης και αερισμού, στο πλαίσιο ενός βιοκλιματικού σχεδιασμού, εκτός από χαμηλότερα έξοδα προσφέρουν και πιο άνετες συνθήκες εργασίας. Οι συγκεκριμένες προδιαγραφές, σε συνδυασμό με κάποιες άλλες απαιτήσεις που υποδεικνύει μια επαγγελματική στέγη, φέρουν στο προσκήνιο τα μεταλλικά κτίρια από την Βουτσαδάκης ΑΒΕΤΕ και αντίστοιχα εξειδικευμένα στο χάλυβα τεχνικά γραφεία, από τα οποία μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες επεξηγήσεις και συμβουλές.
2. Πνεύμα Ομαδικότητας
“Μόνος σου θα πας πιο γρήγορα, μαζί θα πάμε πιο μακριά”, ένα από τα πιο γνωστά αποφθέγματα κινητοποίησης που τονίζει τη σημασία της συλλογικότητας. Και μια επιχείρηση που θέλει να χαρακτηρίζεται ως επιτυχημένη, δε θα μπορούσε παρά να υιοθετεί μια τέτοια νοοτροπία. Από τη μία η σμίκρυνση του δικτύου προμηθευτών, είναι ταυτόσημη του μεγαλύτερου όγκου παραγγελιών και συνεπώς της εξασφάλισης καλύτερων προσφορών, ενώ από την άλλη το ίδιο αποτέλεσμα αποφέρουν οι μαζικές παραγγελίες με άλλους επιχειρηματίες του κλάδου, με τους οποίους σας δίνετε η δυνατότητα να δικτυωθείτε μέσω των σχετικών σωματείων και συλλόγων.
3. Προδιαγραφές Εργατικού Δυναμικού
Το εργατικό δυναμικό της εταιρείας, είναι στην πραγματικότητα ο κορμός της, η γέφυρα που συνδέει την ιδέα και το όραμα, με το απτό αποτέλεσμα. Κομμάτι της έξυπνης και σωστής διαχείρισής του, είναι η εκπαίδευση και η πρόσβαση σε σεμινάρια κατάρτισης, καθώς και η ενθάρρυνση συμμετοχής σε αυτά, για την απόκτηση νέων δεξιοτήτων που θα περιορίσουν την πιθανότητα λαθών. Επιπλέον, συνίσταται η αξιολόγηση του βαθμού αναγκαιότητας δημιουργίας μιας ομάδας εργασίας, καθώς αν οι απαιτήσεις είναι χαμηλές και ταυτόχρονα η εκπαίδευση χρονοβόρα, ίσως είναι προτιμότερη η συμφωνία παροχής υπηρεσιών με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη. Αυτές θα μπορούσαν να σχετίζονται με την εξασφάλιση του απορρήτου των πληροφοριών του πελατολογίου και γενικότερα την προστασία έναντι απειλών του κυβερνοχώρου, (αναλυτικότερα στοιχεία στο fsociety.gr και σελίδες αντίστοιχων εταιρειών), την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις καμπάνιες προώθησης, ή την τήρηση των φορολογικών υποχρεώσεων.