Το είδαμε μια, το είδαμε δυο, το είδαμε τρεις.. το είδαμε και πέρυσι θα το δούμε και φέτος ∙ μεγάλα ονόματα της πίστας να φλερτάρουν με το θεατρικό σανίδι. Ονόματα όπως της Άννας Βίσση, του Σάκη Ρουβά, του Μιχάλη Χατζηγιάννη, του Γιώργου Μαζωνάκη θα τα δούμε να φιγουράρουν ανάμεσα στους συντελεστές διαφόρων παραστάσεων φέτος το χειμώνα. Άλλοι με περισσότερη εμπειρία άλλοι με λιγότερη αλλά όλοι αρκετά τολμηροί να δοκιμαστούν σε κάτι διαφορετικό..
Κατά κύριο λόγο, όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες που προέρχονται από το χώρο της μουσικής, όταν δοκιμάζονται στο θέατρο, αναμετρούνται με ρόλους και χαρακτήρες που διακρίνονται για την ερμηνευτική τους δεινότητα στο τραγούδι. Ωστόσο, δεν λείπουν κι εκείνες οι περιπτώσεις όπου ένας τραγουδιστής επιλέγεται καθαρά και μόνο γιατί ο σκηνοθέτης του πιστεύει στο υποκριτικό του ταλέντο και δεν τον αφορά καθόλου η πορεία και το ταλέντο του στο τραγούδι.
Και θα αναρωτηθεί κανείς, «Μα τόσοι ηθοποιοί υπάρχουν με ταλέντο στο τραγούδι, γιατί να διαλέξουν έναν τραγουδιστή δίχως θεατρική εμπειρία και ίσως ακόμη, δίχως υποκριτικό ταλέντο;», «Και όσον αφορά τους ρόλους που έχουν μόνο υποκριτικές απαιτήσεις; Γιατί να μην επιλέγονται εκπαιδευμένοι επαγγελματίες ηθοποιοί;» Εύλογα το ερωτήματα..
Είναι γεγονός πως οι ηθοποιοί στην εποχή μας εκπαιδεύονται άριστα και στην υποκριτική και στο τραγούδι. Οι σκηνοθέτες, όμως, τα τελευταία χρόνια, προτιμούν σε πολλές περιπτώσεις να δώσουν ρόλους, και μάλιστα πρωταγωνιστικούς, σε τραγουδιστές παραγκωνίζοντας τους επαγγελματίες του θεάτρου. Ουσιαστικά, δεν είναι απίθανο, να αντεπεξέλθει στο θεατρικό ρόλο του με μεγάλη επιτυχία ένας τραγουδιστής. Άλλωστε, κάθε τραγουδιστής κρύβει μέσα του μία δόση θεατρινισμού που διακρίνεται σε μία ζωντανή επί σκηνής ερμηνεία ενός τραγουδιού. Ταυτοχρόνως, δεν παύει ο τραγουδιστής να είναι κι αυτός ένας καλλιτέχνης όπως είναι ένας ηθοποιός. Επομένως, η καλλιτεχνική του ευαισθησία μπορεί να τον βοηθήσει να ερμηνεύσει άρτια κι έναν θεατρικό ρόλο. Παρόλα αυτά, η απορία παραμένει ∙ γιατί ένας τραγουδιστής κι όχι ένας ηθοποιός;
Σε μια θεατρική παράσταση, ο σκηνοθέτης είναι αυτός που θα διαλέξει τους ηθοποιούς του και είναι αυτό το πρόσωπο που θα απευθυνθεί σε έναν τραγουδιστή και θα παραμερίσει έναν ηθοποιό. Υπάρχουν οι περιπτώσεις που ο εκάστοτε σκηνοθέτης αναζητά πραγματικά κάτι διαφορετικό, ρισκάρει κάνοντας μια τέτοια επιλογή και στο τέλος δικαιώνεται για την απόφαση του. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις που ένα μεγάλο όνομα της μουσικής σκηνής θα φέρει και μεγάλη διαφήμιση για την παράσταση. Κι αυτό επιδιώκουν να καταφέρουν, κάποιοι σκηνοθέτες ή παραγωγοί, με την παρουσία ενός μεγάλου ονόματος της πίστας σε μια παράσταση, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως δεν αναζητούν και κάποια υποκριτική δεξιοτεχνία.
Όπως και να χει βέβαια κανείς δεν μπορεί να κρίνει χωρίς πρώτα να δει. Πολλές οι παραστάσεις που αναμένεται η έναρξη τους και πολλά τα ονόματα που θα κριθούν στην θεατρική, πια, σκηνή και όχι στην μουσική. Άλλοι πιο έμπειροι κι άλλοι στις πρώτες τους θεατρικές απόπειρες, γνωστοί τραγουδιστές θα κληθούν να κερδίσουν το χειροκρότημα του θεατρικού κοινού και να πετύχουν ένα καινούριο στοίχημα!