Τα social media το 2021 έχουν ‘’ πάρει φωτιά’’. Ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στα Social Media είναι 142 λεπτά την ημέρα. Βάση ερευνών το 50% των χρηστών έχουν αγοράσει τουλάχιστον από μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Facebook:
• Video: Tο περιεχόμενο βίντεο έχει κερδίσει πολλή δυναμική στον ιστότοπο. Στην πραγματικότητα, το περιεχόμενο βίντεο αποτελεί τώρα περίπου το 17% όλου του περιεχομένου στο Facebook. Το τρίτο τρίμηνο του 2020, το περιεχόμενο βίντεο στην πλατφόρμα αυξήθηκε 2,6% από το προηγούμενο έτος. Στους χρήστες του Facebook υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση και προτίμηση για περιεχόμενο βίντεο.
• Augmented Reality (AR): Τον τελευταίο χρόνο, και ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας στις φωτογραφίες και τα βίντεό τους στο Facebook, εκτός από πολλές άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, όπως το Instagram . Όλο και περισσότερες εταιρείες αρχίζουν να χρησιμοποιούν τα δικά τους φίλτρα AR για να προσελκύσουν το κοινό τους και να βελτιώσουν την εμπειρία που έχουν οι πελάτες με τις μάρκες τους.
• Customer Journey Tracking: Προκειμένου οι έμποροι να έχουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση επένδυσης στις διαφημιστικές δαπάνες τους , πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν πλήρως το ταξίδι των πελατών και να δουν ποιες διαφημιστικές στρατηγικές λειτουργούν και ποιες όχι. το Facebook κυκλοφόρησε το Facebook Attribution Toolπριν από αρκετά χρόνια. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στις επωνυμίες να κατανοήσουν πλήρως τα ταξίδια των πελατών τους.
• Newsfeed Ads: Οι διαφημίσεις Newsfeed έχουν επίσης μέσο ποσοστό κλικ προς αριθμό εμφανίσεων 1,82%, το οποίο είναι υψηλότερο από άλλες μορφές διαφημίσεων στο Facebook. Λόγω των υψηλών ποσοστών κλικ-εμφανίσεων και των εμφανών περιοχών προβολής, οι διαφημίσεις τροφοδοσίας ειδήσεων πιθανότατα θα συνεχίσουν να κυριαρχούν το 2021.
• Facebook Stories: είναι τόσο εύχρηστες , απαιτούν γενικά πολύ λίγη παραγωγή και επεξεργασία και μπορούν να δημοσιευτούν πολύ γρήγορα , αρέσουν στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι ιστορίες του Facebook πιθανότατα θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο από τους εμπόρους το 2021.
• Facebook Shops: Οι επισκέπτες στο business page μπορούν να δούν τα προιόντα της επιχείρησης και να μεταβούν απευθείας στο site είτε να αγοράσου μέσα από αυτά
• Facebook Audio Only Rooms: Mια νέα δυνατότητα του Facebook προσφέρει μια διαφορετική διάσταση στον τομέα των virtual meetings. Δημόσια ή ιδιωτικά ‘’δωμάτια’’ συνομιλίας μόνο με ήχο. Ο COVID-19 έχει ζωντανέψει ξανά το ενδιαφέρον για τα virtual meetings και τα προγράμματα για video chat, βίντεο, να διαμοιραστείτε την οθόνη σας και να συνομιλήσετε με το άλλο άτομο. Η δυνατότητα αυτή για video chat λειτουργεί σε όλους τους browsers.
Instagram:
• Instagram Reels Like Tik Tok Video 15’-30’: Εμφανίστηκε στο Instagram τον Αύγουστο του 2020, δημιουργήσουν σύντομα βίντεο έως 30 δευτερολέπτων με διάφορα εφέ, ήχο και φίλτρα, με ήχους, μουσική ΑΡ εφέ, χρονισμούς, countdowns , θα κοινοποιείτε τόσο σε feed όσο και σε stories. Μια προσθήκη γρήγορης κατανάλωσης περιεχομένου, κατάλληλη για Awareness, ένας έξυπνος συνδυασμός διασκέδασης και εκπαίδευσης του κοινού που τους παρακολουθούν.
• Instagram Shopping: Mεταφορά των χρηστών στα facebook shops, προσθήκη View Shop Buttom στο profile, τόσο απλή η διαδικασία, κλικ στο προϊόν και να μπορείτε αγοράσετε αμέσως. Το 2021, περισσότερες μάρκες θα πειραματιστούν με το Instagram Checkout για να ενισχύσουν την επιχείρησή τους, αξιοποιώντς στο έπακρο όλα τα διαθέσιμα κανάλια τους. Για κάθε επιχείρηση είναι ένα πλεονέκτημα να μπορεί απευθείας από μια κοινωνική πλατφόρμα να πουλήσει τα προιόντα της.
• Instagram SEO: Το 2020, το Instagram ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, να πραγματοποιήσουν αναζήτηση στην πλατφόρμα χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά, όπως θα έκαναν σε μια μηχανή αναζήτησης. Οι βασικές φράσεις θα φέρουν νέους πελάτες, νέο κοινό. Ωστόσο, το SEO ήρθε για να μείνει, θα είναι μια από τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ Instagram για τον επόμενο χρόνο.
• Instagram Live Shopping: Κατάλληλο για brands & Influencers που κάνουν live στα stores δείχνοντας το προιόν και το CTA.
• Instagram Stories & IGTV: Σε καθημερινή βασή υπάρχουν 500 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες σε Instagram Stories. Μια από τις κορυφαίες τάσεις μάρκετινγκ θα συνεχίζει και το 2021. Το 2021 με IGTV σας δίνετε η ευκαιρία να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στην αφήγηση και να ενισχύσετε την εικόνα της επωνυμίας σας, επενδύοντας σε βίντεο μεγάλης διάρκειας. (πχ δείχνοντας την χρησιμόητα του προιόντος σας σε ένα IGTV βίντεο, μιλήστε για την επωνυμία σας, παρουσιάστε την αποστολή της εταιρείας σας). Το 2021 σκεφτείτε έξω από το κουτί, προσφέρετε την αμεσότητα, σταθερότητα μέσω τον Stories, εξερευνήστε νέους τρόπους για να χρησιμοποιήσετε τα Stories για να αυξήσετε την αφοσίωσή τον followers, αλλά και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
• Instagram Carousel Posts(Swipe): Νέοι τρόποι, με το κοινό να εξοικειώνεται πολύ γρήγορα. Μπορείτε ακόμη και να πείτε μια ιστορία που συνεχίζεται από τη μία εικόνα στην άλλη. Οι δημοσιεύσεις καρουζέλ μπορεί να είναι πολύ ελκυστικές. Ακόμη, μπορείτε μέσω του Carouzel, να προωθήστε ένα προϊόν, να κοινοποιήστε ένα μήνυμα, να μοιραστείτε μια ιστορία, να δείξετε την χρησιμότητα του προιόν σας .
• Αναλυτικά Captions: που μπορούν να πείσουν τους οπαδούς σας να εμπιστεύονται την επωνυμία σας, χρήσιμες περιγραφές που να λύνουν κάθε πιθανή απορία και να δίνουν μια πλήρη εικόνα για το προιόν που πρόκειτε να αγοράσουν.
What’s App with Payment Feature Οι καταναλωτές κάνουν request checkout μέσα στο app. Έρευνα του Hubsput έχει δείξει πώς το 13,5% των καταναλωτών έχουν δοκιμάσει την διαδικασία.
Pinterest With Product Pins 40% των clicks είναι σε Buyable Pins
Clubhouse, only Voice 10M ενεργοί χρήστες την εβδομάδα, με την μεγαλύτερη απήχηση τις βραδινές ώρες
Twitter
• Twitter Spaces Only Voice: Τα χαρακτηριστικά του δεν είναι οριστικοποιημένα. Με δυνατότητα να βλέπεις πόσοι παρακολουθούν αλλά όχι την πλήρη λίστα, θα εμφανίζεται σε ορισμένους λογαριασμούς (beta), θα εμφανίζεται ένδειξη στο twitter stories, οι users θεωρούν πως είναι ήδη πιο advanced aπό το Clubhouse
• Twitter Shopping Bottum: (Testing) Με Όνομα προιόντος, τιμή, φωτογραφία, όνομα επιχείρησης
Tik tok: : Το tik tok αναπτύχθηκε από το 2017. Σήμερα, το TikTok είναι διαθέσιμο σε 75 γλώσσες, σε πάνω από 150 αγορές. Το TikTok είναι επίσης πολύ καλό στο να διατηρεί τους χρήστες στην εφαρμογή, καθώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν συνήθως με αυτό 45 λεπτά την ημέρα.
• Τα νέα εργαλεία θα ενισχύσουν τον ανταγωνισμό της TikTok με τη Facebook για δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τους FT. Η TikTok λέγεται επίσης ότι έχει σχέδια να αναπτύξει την ικανότητα των brands να τοποθετούν τις δικές τους διαφημίσεις στο διαδίκτυο, μόνα τους, όχι μέσω διαφημιστικής. Τα εργαλεία θα φέρουν το TikTok, το οποίο έχει ήδη ανακοινώσει συνεργασία με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shotify, σε ανταγωνισμό με το Facebook.
• Hashtag Challenges: Ένα από τα πιο δημοφιλή trend του tik tok είναι τα hashtag challenges, είναι αποτελεσματικά για τα brands.Για παράδειγμα τo hashtag challenge #inMyDenim της Guess, το οπόιο συγκέντρωσε πάνω από 37 εκατομμύρια views και υπήρξε μεγάλη αύξηση στο engagement του κοινού.